0.6

225 11 9
                                    

Yeni bölüm geldi 🎉

Medya:'Kupa Bizimdir 🏆' kadrosu eğer beğendiyseniz kapağı bunu da koyabilirim.

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum ✨

Yazım yanlışları olabilir iyi okumalar 💫

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Eylül: Şükürler olsun kazandık.

Ben:Evet aynen öyle.İclall eşyalarını topla hadi!

İclal:Tamam.İrem sende!

İrem:Şu dergilere imza atayım gelirim.

Arda abim:Gece kızları topla gidi-Siz kimsiniz?

Eylül: Adım Eylül İzen Türkiye kadın baş spikerlerdenim.Bu arada çok iyi oynadınız tebrik ederim.

Arda abim:T-tesekkurler.

Abime bir hallar oluyor ama neysee.

Ben: Eylül seni sonra ararım olur mu?

Eylül:Beklemede kalıcam bir daha ki maçta görüşürüz.

Eylül ile hızlıca vedalaşıp ayrıldık.Maçların hiç birini kaçırmadığı bariz belliydi.Kızlarla soyunma odasının önüne geçtik.İçerde partiliyorlardı.İrem ve İclal'de videolarını çekiyordu.Abim ve Barış şuan da masa üstünde tepiniyorlardı.Gözlerim Kenan'ı aradı ama yoktu.Kenardaki Kerem'e yanaştım yan odayı işaret etti.Bende hızla kapıyı çalıp içeri girdim.Semih bir kenarda telefonu ile ilgileniyor diyer kenarda Kenan ellerini dizlerine koymuş gözlerini kapatmışdı.

Semih'e yaklaştım sessizce konuşmaya başladık.

Ben:Ne bu halin maçta harikaydın!

Semih:Zaten oyuna sizin sayenizde girmişim.Sağolun.

Ben: Teşekkürünü böyle kabul etmem çabuk kutlamaya git yoksa hepsini buraya getiririm!

Semih:Tamam abla kızma gidiyorum.İyi de Kenan?

Ben:Halletmeye çalışıcam.

Semih:Ben bile gidiyorsan Kenan hayli hayli gider bol şanslar.

Semih gidip kapıyı kapattığında karşına geçtim.Bana sadece öylece baktı.Ellerim onu sarmaladı.Saçları yüzünde linç yemeye başlamıştı bile.Saçlarını okşadım.Oda yavaşça bana sarıldı.

Ben:Kenan.

Kenan:Hm?

Ben:Bana dun Bir soru sormuştun?

Kenan:Hıhı?

Ben:Ben düşündüm ki-?

Kenan oturduğu yerden kafasını kaldırdı aşağıdan bana melül melül bakıyordu.

Ben:Seninle çıkarım.

Ruh hali bir anda dumara uğramış gibiydi.Ne yapacağını şaşırdı hızla kollarını tutup ayağa kalktı.Bana sıkı sıkı sarıldı.

Ben: Ayrıca saçların yüzünden kendini suçlama olur mu?Beraber atlatabiliriz her şeyi kendine güven bir daha ki maçta harika oynayacaksın sana inanıyorum.

Kenan:Ben ne diyeceğimi bilmiyorum te-

Ben: Teşekkür etmek istiyorsan içeride ki kutlamaya katıl sevgilim.

Allah'ım sevgilim dedim umarım bayılmam!
Elinden tutup kapıyı açtım.Onu da hızla erik dalı oynayanların yanına atıp kaçtım.

İclal:Sen yine bir haltlar yemişsin belli.

ABİMİN ARKADAŞI | MİLLİ TAKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin