1.1/ İSTEYENE FİNAL

121 11 3
                                    

Selam Yeni bölüme hoşgeldiniz 📲

Vote ve Yorumlarınızı bekliyorum ✨

Sonlara doğru Instagram postları olacaktır.

Yazım yanlışları olabilir iyi okumalar 💫

|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•

Ben:Hadi Ayetel Kürsi'yi de okuduk üfledik.

Arda abim:Başarılı olur muyuz dersiniz?

İrem: Ayıp ediyorsunuz daha s gazatelere güzel güzel yazcam.Hadi ben yerimi alıyorum az kaldı dağılalım.

Mert:Dikkatli ol.

İrem:Diyene bak sakın sakatlanma!

İrem yanımızdan ayrılırken takıma bakıyordum.Montelle'ye döndüm.Oyunda değişiklik yapıp yapmayacağını konuştuk.Maçın durumuna göre karar verecekmiş.Sana kalmadan ben teknik direktör olsam daha iyi olurdu.Her neyse İclal ile yedek kulübesinin yanına geçtik.

İlk 11'de şuanda kimler var;

Mert Günok (Kaleci)

Barış Alper Yılmaz
Kerem Aktürkoğlu

Kenan Yıldız

Mert Müldür

Semih Kılıçsoy

Arda Güler

Ferdi Kadıoğlu

Cenk Tosun

Merih Demirel.

Hakan Çalhanoğlu (Kaptan)

İclal: Maç boyunca hem dezahruat vede dua edicez galiba.

Ben:Allah'tan ümit kesilmez ayrıca buralara gelmek için çok çabaladılar.

İclal: Düdük çalacak maç başlıyor.

Hızla önümüze döndük.Düdüi çaldı ve maç başladı.Abim Barış'a pas attı.Neler oluyor! Karşı takım neden etraflarını sarıyor?

Ben: Planları onlara engel olmak mı!

İclal:İyi de nasıl oynayacaklar o zaman?

Sol backda şuan Boşda Barış vardı ilerisinde Ferdi.Hızlıca Montelle'ye gerekenleri söyledim.Oda kenardan yukarı doğru paslaşmalarını söyledi ve hızla geri çekildi.İspanyolların hocası bize bakıyor umarım bizi duymamıştır.Süpheli bakışlardan sonra oda oturma yerine geçti.Eğer görseydi bizi şimdiye ispiyonlamıştı.Barış ve Ferdi takıma söylemiş olmalı ki kafa kullanarak paylaşıyorlar ve ileri doğru hücum ediyorlardı.

İclal:Takdire şayanlar cidden.

Ben:Mert Mert'in ayağında sorun var!İclal!İşarer veriyor.

İclal:İyide İrem'in abisi vermiyor.

Ben:Kaleci olan diğer sağlık ekiplerini de al fırla!

Onlar hızla ileri giderken en sonunda hakem su molası verdi (bu arada ilk yarı'nın bitmesine az kaldı gibi düşüne biliriz)

Ben:Evet sularınız.Sizde sakatlık ağrı falan var mı?

Kenan:Yani iyi durumdayız.Ama Mert'in az önce topu tutmak için zıplayıp indiğinde ayağına basmışlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ABİMİN ARKADAŞI | MİLLİ TAKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin