Karsu gözünü açtığında Adarın göğsünde yattığını gördü yavaşça kalktı Adara baktı. Yataktan tam kalkmak üzereydi bir kol belini sarıp onu yatağa geri döndürdü.Karsunun sarı saçları dağılmış bir şekilde yatağa sırt üstü geri düştü. Adar yan dönmüş omzunun üzerinden Karsuya baktı.
"Günaydın"
Karsu sesizliğini bozup.
"Günaydın"dedi.
"Nereye?"
"Üzerimi değişmeye"
"Neden?"
"Aşağı kahvaltıya inmiyecekmiyiz?"
"Acıktınmı? "
"Yok ama aile erken etmezmi ayıp olmasın"Adar yavaşça Karsunun dudaklarına yapışıp onu öpmeye başladı ilk an Karsu duraksadı ama sonra karşılık verdi. Karşılık verince Adar tutduğu belinden Karsuyu kendine daha çok döndürüp üzerine çıktı. Elinin birinden güç alırken diğerinle geceliği yukarı doğru sıyırdı siyah dantel çamaşırı eline gelene kadar herşey normaldi elini kalçasında ve poposunda dolandırıp sıktı Karsu kendini yukarı doğru kasınca Adar dayanamadı ve çamaşırının yan tarafından elini sokarak Karsuyu okşadı. İnleme sesine dahada tahrik olan Adar, Kansunun bacak arasını hafif açıp avucunu çamaşırın içine sokup Kansunun kilitorisine baş parmağınla daireler çizmeye, işaret ve orta parmağında vajinasına sokmaya başladı. Karsu o kadar inliyordu ki Adar dudaklarını ağzının içine alarak sesi azalttı,Adarın parmakları su gibi ıslannıştı Karsu altında kıvranıyordu daha fazla dayanamadı elinle çamaşırı çekip adeta yırtarak altından çıkartı. Geceliğinide başından çıkartıp attı boxerini bacağından soyup çıkardığında Karsu penisini görüp geri çekildi "ay diyerek yüzünü kapattı.
Adar gülümseyip bacağından tutarak Karsuyu aşağı doğru çekti, altına alıp bacak arasındaki pozisyonunu aldı. Penisini Karsuya sürttükçe Karsu kaçmaya çalışdı Adar bir an durup Karsunun başını ellerinin arasına aldı göz gözeydiler dudaklarını nazikçe öptü bir kez penisinin ucunu içine soktu çıktı.
Karsu "hih" diye kısık bir ses çıkardı. Adar bir kez daha derin öpüp ucunu bir kez daha daha ileri soktu. Karsu tırnaklarını Adarın omuzuna geçirerek geri çekilmeye çalıştı yatakta bir yay gibi gerildi.
Adar gülümsedi nedense Karsunun herşeyi ilk kez onunla yapıyor olması çok hoşuna gitmişdi. Daha önce hiç bir bakire kızla olmadığından Karsu ona büyük haz veriyordu. Öpüşmeyi bırakıp derin bir nefes alıp Karsunun içine sonuna kadar girdi Karsu derin derin nefes alıp verdi Adar bir süre içinde durup dar deliği genişletti ve içine daha rahat girip çıkmaya başladı Karsu nefes nefeseydi Adar bir anda içinden çıkıp Karsuyu yatakta yüzü koyun çevirdi ve önünde domalttı Karsu ne olduğunu anlamaya çalışıyordu, Adar'a baktı "Hişt sakin ol" Karsu dirseklerinin üzerinde poposu havada Adar arkasındaydı, Adar bacak arasını açınca gerilip ilerledi. Adar belinden tutup Karsuyu kendine çekti, penisini vajinasına sürtüp içine girince "Ahhh" diye tiz bir ses çıktı ve Adar belinden tutarak Karsuya arkadan girip çıkmaya başladı. Okadar hızlı girip çıkmaya başladı ki odada tenlerinin bir birine vurma sesi çat, çat, çat ediyordu. Adar boşalmak üzereydi ve son hamlede bir volkan gibi Karsunun içine boşaldı, bir süre içinde durup geri çıktı ve yatağa yan yattı. Karsuda yüzü koyun olarak öylece kaldı. Adar bir süre sonra Kansuya dönüp poposunun yanını, belini, sırtının ortasını, omzunu öperek yarım olarak üzerine kapandı Karsu sessizdi. Adar üzerine doğru abandı haraketsiz olduğunu görünce. Korkarak yatakta dizlerinin üzerine kalkarak Karsu!! diye bağırdı, bir anda Karsunun yerinden sıçramasıyla derin nefes aldı."Neden bağırdın? ödüm koptu."
"Karsu ödümü kopardın bayıldın sandım! "
Karsu Adara bakıp ilk kez gülümsemişti , Adar çıplak tenini çıklak göğsüne bastı saçlarını öptü korkmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAS GELİNİ
General FictionAdar gülümsedi nedense Karsu'nun herşeyi ilk kez onunla yapıyor olması çok hoşuna gitmişdi. Daha önce hiç bir bakire kızla olmadığından Karsu ona büyük haz veriyordu. Öpüşmeyi bırakıp derin bir nefes alıp Karsu'nun içine sonuna kadar girdi Karsu de...