&'bölüm on iki'
&
~tutsak~
İyi okumalar🖤
...
Kenan elindeki silahı zeriaya yöneltti ."bana bak böyle yapacaksın ,bu kadar zor olmamalı "dedi ve elindeki silahı ağaca konan kuşa doğrulttu.keskin gözleriyle nişan aldı.zeria buna karşı çıkmak için bilerek ayaklarıyla sert ve kuvvetli bir şekilde yere bastırdı.
Bununla beraber kuşlarda uçup gitmişti kenan ne olduğunu anlamadan zeria baktı"napıyorsun sen zeria?"elindeki silahın namlusunu yavaşça yere indirerek.zeria biraz düşündü ne bahane bulacağını düşünüyordu,onun için av sadece bir saçmalıktan ibaretti ve hayvanların katledilmesine kesinlikle karşıydı.
Elini kenan'ın omzuma uzatarak ona yaklaştı ve şefkatle yanağına bir öpücük kondurdu"aman be ponçik niye bu kadar taktın"dedi zeria.kenanın yüzünde bir gülümseme belirdi"sen hep böylemi hitap edeceksin bana?"zeria kaşlarını çattı"ne varmış hitap şeklimde,hem ponçik çok güzel bir lakap"zeria kenanın yanaklarını sıktı ve tekrar "ponçik"dedi.
Zeria kenan'ın herşeyiydi bir tek onun böyle davranmasına izin veriyordu aksi taktirde kimse ona böyle davranamazdı .birden bire kenana telefon gelince elini cebine attı ve zeriadan uzaklaştı...kısa bir süre sonra telefon görüşmesinin ardından tekrar zerianın yanında belirdi"benim acil işim var.altay abini seni alması için göndereceğim.burdan sakın ayrılma".
Zeria onayla başını sallamıştı nede olsa onu 19 senedir tanıyordu bu seneyle beraber 20 senelerini bitireceklerdi .zeria altayı beklerken yerdeki silahı aldı ve denemeler yaparak tek gözünü kapattı hiç bir hayvana zarar vermiyordu sadece denemeler yapıyordu.
Eline kavradığı silahı sıkı bir şekilde tutuyordu.bu atış onun ilk denemesi olmayacaktı, küçüklüğünden beri gittiği kurs sayesinde bir çok şey öğrenmişti.tekrardan sağ gözünü sıktı ve ağaçların arasına nişan aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMEN+18
Mistério / SuspenseBir insan hayatında ne kadar acı çekebilir ki? Ne kadar yalanı kaldırabilir ki?... Arabanın farları gözlerimi kör edercesine açılınca bir anda elimi gözlerime siper ettim.arabanın kapısı açıldı farlar yüzünden hiç bir şey göremiyordum.arabadan inen...