11.~beklenmeyen kişi~

205 17 21
                                    


&

'bölüm on bir'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'bölüm on bir'

&
~beklenmeyen kişi~







İyi okumalar🖤

...



























Zeria artık barsal'ın elinde değildi.artık emin ellerdeydi ama bunu kendine idrak edemiyordu.daha küçük yaşta bu kadar şiddete mağdur kaldığı için kimin iyi kimin kötü olduğunu seçemiyordu.

Zeria daha 10 yaşındaydı hala çoçuktu ama onu olgunlaştıran ve çoçukluğunu yaşamasına izin vermeyen tek şey mal varlığı yüzünden başına gelenlerdi...

Artık ikinci babasına alışmıştı.zorda olsa ona baba demeye başlamıştı.ondan başka kimsesi yoktu.

Koridorda koşturan zeria elindeki silahla korumayı hedefledi."altay abi bak oyuncak silah buldum"koruma zeranın elindeki silahı görünce gözleri açıldı ve panikle zerianın elinden o silahı aldı."canım bu oyuncak değil bir daha sakın bununla oynamaya çalışma"dedi zeriayı kontrol ederek bir yerinde yara veya morluk var diye ödü kopuyordu.

Tekrar silaha döndü ve jarjörünü kontrol etti.içinin boş olduğunu görünce içi rahatlamışcasına nefes verdi.burda tek bir hataya bile yer yoktu eyer tek bir hata bile olursa o hata hatayı yapan kişinin canına mal olur.

Neyseki altay 9 yıllık tecrübeliydi ama anlam veremiyordu kimse zerianın erişebileceği bir yere koymaz koyamazdı.arkadan gelen sesle adam hazır ol duruşuna geçti ve kafasını hafifçe eğdi.

Zeria gelen kişiyi görünce koşarak sarıldı. kenan sihay deri eldivenlerini çıkardı ve kıza sarıldı.yanagına bir öpücük konduran zeria"nerdeydin bu gün hiç oynamadın benimle"dedi zeria, kenan kızın naif saçlarını baba şefkatiyle okşadı"işlerim vardı"kıza bir öpücük kondurduktan sonra kızı kucağına aldı"hem seninle canan ablan oynamak istiyormuş"dedi kenan.

"Ama ben onunla oynamak istemiyorum çok sıkıcı hıh"iki elini göğsünde birleştiren zeria dudaklarını büzerek kenana baktı.

KARMEN+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin