De volgende ochtend werd Milo wakker in haar groot, zacht, warm bed. Ze had beter geslapen dan de voorbije weken.
Ze was helemaal uitgerust en blij van haar droom. Ze droomde over hoe haar leven eruit zou zien met Liam als vriendje. Ze hadden dan nog 2 kinderen, 1 hond, 1 grote villa, en dan nog...
Milo stop ermee!
Liam heeft Fran al en daar kan niets tegen op, herinnerde ze zichzelf toe. Liam is gelukkig met Fran. Dus stop met de denken en dromen over een leven met Liam, dat zal toch nooit gebeuren.
Nadat ze zichzelf heeft bevolen te stoppen met denken aan een leven met Liam pakte ze haar telefoon op.
Ze keek op de klok van haar GSM. 'Oh nee,' riep Milo in paniek,' ik ben te laat voor de les!'
Ze stond op en deed snel haar kleren aan die ze gisteren had klaargelegd.
Ze liep naar beneden en ging vlug naar de winkel voor haar papa en oma nog dag te zeggen.
Maar Nora, haar oude baas van de cafetaria die sinds kort helpt in de bakkerij van haar vader, zei dat ze naar het woonzorgcentrum zijn.
'Jammer. Ik had ze graag nog dag gezegd.' zei Milo teleurgesteld. Maar voor dat Nora iets kon zeggen was Milo al vertrokken naar KOSMOS.Toen Milo op KOSMOS aankwam, was de les al 30 minuten begonnen. Ze moest haar uniform nog aandoen want met de situatie die ze thuis had over haar mama en een heel gedoe rond KOSMOS moet ze verbergen dat ze er zit, dus moet ze ook elke keer opnieuw een leugen vertellen aan hun. Dat vindt ze niet tof maar het moet. Als haar vader erachter komt dat ze op KOSMOS zit, dan is het kot te klein.
'Hey Milo.' zei Jesse toen hij de loge binnen kwam.
'Moet jij niet in de les zijn?'
'Jawel,' legde Milo uit,' maar ik heb me overslapen.'
Net op dat moment kwam Liam binnen.
'Milo, moet jij niet in de les zijn?' vroeg Liam als een papegaai aan Milo.
'Ja maar...' wilde Milo uitleggen maar toen onderbrak Jesse haar.
'Ze heeft zich overslapen en daarom is ze nu te laat.'
'Ai, dat is niet goed.' zei Liam. 'Maar we hebben nog een kwartiertje dus zullen we repeteren?'
Milo knikte een bevestiging.Ze kon het nog steeds amper geloven dat zij, Milo Van Belle, de backing vocal is van Liam, Liam Somers. Dus Liam ging samen met Milo en Jesse naar de podiumzaal voor te repeteren.
Ze zongen Mezelf Verlies.
JE LEEST
Milo: Is dit een droom?
FanfictionMilo zit al een tijdje op KOSMOS als een officiële studente. Haar beste vriend, Jesse, steunt haar bij alles wat ze doet. Maar na een roddel dat door Robyn werd verspreid werd Jesse boos op Milo. Milo weet niet waarover het ging en ging met een g...