Wat staat er op REVEAL?

42 1 0
                                    

Milo werd wakker met een verliefd gevoel. Ze kon het nog steeds niet geloven wat er gisteren avond is gebeurd. Liam die me gekust heeft dacht ze bij zichzelf. Omdat ze zo gelukkig was geworden door Liam heeft ze het tijdstip zelfs op geschreven.
Ze bekeek het briefje waar op stond Liam en ik hebben gezoend. Precies om 21:34:19.

Milo liep zo op de wolken door de liefde.
Maar opeens moest ze terug denken aan Jesse.
Haar goed humeur was omgetoverd in een droevige regenwolk. Ze vroeg zichzelf af of ze Liam zijn hulp kon inschakelen voor Jesse en Jasmien terug als vrienden te krijgen en misschien ook met Victorine, Sofia en Otis.
Ze was er deze keer minder over aangedaan dan ervoor. Ze was gerust dat er al een paar weten dat er roddels verspreid worden over haar en die specifieke mensen aan haar kant blijven en niet zomaar die roddels gaan geloven.

Nadat Milo was aangekleed kreeg ze een melding.
Het was Liam. 'Goedemorgen, morgen' stuurde Liam. Milo moest denken aan het liedje van Nicole en Hugo. Ze glimlachte terwijl ze antwoordde 'goedendag'.
Liam had meteen geantwoord.
'Iemand die mijn berichten begrijpt🤣🤣🤣' had hij geantwoord.
Opeens kwam er een melding binnen bij REVEAL. Milo opende het bericht op REVEAL.
Oh nee, hoe hebben ze die foto van mij en Liam die kussen?! Zijn ze mij gevolgd? En hoe weten ze waar ik woon? Oh nee, word ik gestalkt?

Liam opende op hetzelfde moment het REVEAL bericht. Dezelfde vragen als bij Milo kwamen op bij hem. Hij was vooral verbaasd van de foto die er stond.
Hij nam snel een screenshot van het bericht en daarna vroeg hij aan de administrator van REVEAL dat bericht te verwijderen. Maar nee, hij weigerde het te verwijderen. Nu zal heel de school op z'n kop staan sprak hij zichzelf toe als waarschuwing.
Maar de screenshot die hij had stelde hij als achtergrond op zijn GSM in.

Milo was juist hetzelfde van plan als Liam. De foto die er staat als achtergrond zetten. Of is dat niet zo'n goed idee?
Wat als oma en papa dit te zien krijgen. Dan zullen ze zich vragen stellen. Ik ga dit nieuws wel aan Nora vertellen.
Milo kwam beneden, gaf haar oma en papa snel een zoen, pakte de croissant van op haar bord en ging naar Nora in de bakkerij.

'Nora ik heb goed en slecht nieuws.' zei Milo met wisselende gevoelens tegen haar.
Nora zei: 'Milo misschien moeten we het er strakjes over hebben als we beide tijd hebben. Want de bakkerij doet het goed vandaag. Dus tot straks na school.'
Milo zwaaide naar Nora en vertrok meteen naar school.

Wat gaat dit een zware dag worden vandaag dacht ze. Er gaat volgens mij nog drama komen. Maar Milo, hou jezelf sterk en laat je niet doen.
#wishmeluckwhilethedrama

Milo: Is dit een droom?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu