"Ya yoruldum ama dani el insaf ya"
Kenan'dan
Bugün antrenman yoktu o yüzden biraz geç kalmıştım. Kahvaltıdan sonra biraz etrafı toparladım çünkü Ardaları bize fifa atmaya çağırmıştım. Her yeri toparladıktan sonra kendimi koltuğa attım ve telefonu elime aldım.
Instagram'a girdiğimde Naz da beni geri takip etmişti. Biraz hesabına baktıktan sonra kendimi ona mesaj atarken buldum.
kenan: gunaydin
uyandirmadim umarım
Naz'dan
Sabah erken kalmıştım çünkü bugün antrenman vardı. Ama abimin bugün antrenmanı olmadığı için onu uyandırmak istemedim. Antrenman çantamı hazırlayıp gunluk sabah rutinimi yaptım. Sonra üstümü değiştirip aşağıya indim.
Kendime ve abime kahvaltı hazırladım abiminkini kenara ayırdım. Telefonumun çalmasıyla beni antrenmana götürecek Eda ablaların geldiğini anladım. Abim için yazdığım notu abimin telefonunun üzerine yapıştırıp evden çıktım.
Not: Abicim bugün antrenmanın olmadığı için seni uyandırmak istemedim. Beni Eda ablalar aldi. Kahvaltını masaya bıraktım. Seni seviyorumm.
Evden çıkmadan önce ne olur ne olmaz anahtarı aldım ve evin önünde bekleyen eda ablanın arabasına bindim.
"Günaydıııın ablaların ablası" dedim gülerek ve omzumdaki antrenman çantasını arkaya fırlattım. Eda abla da yola bakarak bana cevap verdi. "Birileri bugün modunda galiba" dedi.
"Ayıp ediyosun vallahi ben her gün böyle değil miyim yani" dedim ve ayıplar gibi ses çıkardım. "Tabii tabii ne demezsin hem de sabah antrenmanlarında ayrı bi enerjik olursun" demesiyle kaşlarımı çattım ve Eda ablaya baktım.
"Tamam tamam şaka yaptım kızma hemen" dedi ve gülümsedi. Ben de ona gülümsedim ve telefonuma döndüm. Kenan mesaj atmıştı.
kenan: gunaydin
uyandirmadim umarım
siz: yok uyandırmadın
sizin olmayabilir ama
bazılarının sabah
antrenmanı varmışkenan: kolay gelsin
aslında daha iyi misin diye
sormak için yazmıştımsiz: iyiyim sağol sorduğun için
ayrıca bi ara formanı
vereyim bende kaldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahil Kenarı |Kenan Yıldız
Fanfiction3 yıl önce sahilde tanışan Fenerbahçe'nin genç yıldızı Naz Kadıoğlu ve Juventus'un genç yıldızı Kenan Yıldız'ın tekrar karşılaşması ikisinin hikayesinin başlangıcı olmuşur