"Bir yerden tanıdık geliyorsun Yıldız"
Günümüz..
"Abicim demiştim ya antrenmanım var diye. Bak söz başka gün gidelim olur mu güzelim" dedi beni ikna etmek ister bi tavırla. Bense gene gidemediğimiz o çiğköteciye gitmek için 3 haftadır bekliyordum. Ancak abim her hafta bir işi çıktığı için erteliyordu. Bu ekildiğim 3. hafta ve plan gene 4. haftaya kaldı.
"Yahu abi 3 haftadır ayarlamaya çalışıyorum altı üstü gidecegimiz bir çiğköfteci ya" dedim yakınarak. Çiğköfteci dediğime bakmayın çeşit çeşit çiğköfte vardı bahsettiğim yerde. Hem ordan da Instagramda gördüğüm bi tatlıcıya gidecektik. Sırf bu plan için ben kaç gündür kızları ihmal ediyordum ya.
"Ayrıca bugün seninle dışarı çıkacağız diye kızlarla buluşmadım hepsi başka planlar yaptı. Anlayacağın bugün de senin yüzünden eve kapandım abicim" dedim suçlayıcı bakış atarak."E güzelim antrenmana gel diyorum onu da kabul etmiyorsun ki. Hem sera da gelir orda tek kalmazsın. He ama yok ben gelmicem evde tek kalıcam diyorsan orası başka" dedi.
Evde genelde tek kalıyordum çünkü abimle ikimiz yaşıyorduk. Abim İstanbul'a Fenerbahçe dolayısıyla tranfer olduktan sonra İstanbul'dan kendine güzel bir ev tutmuştu. Abimin arkasından bir kaç sene sonra ben de İstanbul'a Fenerbahçe'nin voleybol klubüne transfer olmuştum. Yaşım daha küçüktü ama ben resmen orda gelişmiştim. Abimi bu haber çok sevindirmişti çünkü her zaman ayağının dibinde olayim istemişti. Bu yüzden İstanbul'a gelirken ev sıkıntısı yaşamamıştım.
"İyi abi gene başardın bi şekilde beni ikna etmeyi" dedim ve odama doğru hazırlanmak için yöneldim. Abimse arkamdan "Hızlıca hazırlan daha serayı almamız lazım oyalanma sakın" demekle yetindi. Sera'yi seviyordum her zaman bana bana bir arkadaştan öte bir abla gibi yaklaşıyordu. Aramızda gizli sakli olmazdı. Her buluştuğumuzda tüm olayları her detayına kadar anlatırdım. Bu yüzden bana bu buluşma iyi gelecek gibi gözüküyordu çünkü anlatacak bir çok şeyim birikmişti.
Biraz daha oyalanırsam abim odama baskın yapacağını bildiğim için altıma kot rengi bir şort üzerime de lacivert bir crop giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahil Kenarı |Kenan Yıldız
Fiksi Penggemar3 yıl önce sahilde tanışan Fenerbahçe'nin genç yıldızı Naz Kadıoğlu ve Juventus'un genç yıldızı Kenan Yıldız'ın tekrar karşılaşması ikisinin hikayesinin başlangıcı olmuşur