0.8

406 19 40
                                    

"Alınması gereken bir intikam vardı"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Alınması gereken bir intikam vardı"

Naz'dan

Maç saat 10 da olduğu için erkenden uyanmıştım. 2 saatte anca hazırlamdığım için kalktığımda saat 7ydi. Dilay her zaman benden daha hızlı hazırlanırdı o yüzden hep benden daha geç kalkardı.

Ben de erken kalkmamı fırsat bilip kendime kahvaltı hazırladım. Kahvaltıdan kastım da yulaftı. Dilay çok sevmese de ben çok aç olmadığım sabahlar ve eğer sabah maçım varsa yulaf yiyorum. Yoksa diğer türlü maçtan önce midem ağır bir sabah kahvaltısını kaldırmıyordu.

Kahvaltımı yaptıktan sonra üzerimi değiştirdim ve saçıma geçtim. Ben saçımı yaparken Dilay yeni yeni uyanıyordu.

"Günaydın. Erkencisin baya" dedi ve gülümsedi. Sonra lavaboya doğru uykulu uykulu yürüdü.

"Maalesef ki senin kadar hızlı hazırlanamıyorum. Sana da günaydın ayrıca" dedim ve saçımı yapmaya devam ettim. Sıkı bir at kuyruğu yapmış ve ucunu örmüştüm.

Sıra makyaja geldiğinde maça çıkarken çok makyaj yapmayı sevmiyordum. Yüzden yüzümü güzelce nemlendirdim ve gözlerimin altına aşırı olmayacak şekilde kapatıcı sürdüm. Işıltılı bir allık ve son olarak kirpiklerimi kıvırıp maskara sürdüm.

Maç çantamı hazırlarken Dilay çoktan makyajına başlamıştı bile. Boşa demiyorum hızlı hazırlanıyor diye. İkimiz de hazırlanınca aşağıya lobiye indik. Çok şükür bu sefer son gelen biz değildik. Zehralar daha inmemişlerdi.

Zehralar da gelince hep birlikte takım otobüsüne bindik. Futbol takımı büyük ihtimalle sonradan gelecekti çünkü maçın başlamasına daha bir buçuk saat falan vardı.

Çantamdan kamerayı çıkardım ve açtım.
"EVETT HEPİNİZE GÜNAYDIIIN" dedim kameraya bağırarak. "Aramızda bazıları uyanamamış olsada" dedim ve koltukta yarı uyur yarı uyanık olan Ebrar'ı gösterdim.

"Ya Allah'ın hangi hakemi saat 10'a maç koydu ya" dedi kameraya bakıp. "Bugünki rakibimiz Hollanda. Açıkçası heyecanlı değilim ama hırslıyım. Şimdi bir skor tahmini alalım diğerlerinden" dedim ve kamerayı Dilay'a çevirdim.

"Sizce kaç kaç biter Dilay hanım" dedim ve kamerayı Dilay'a çevirdim. "Bence 3-0 alırız net" dedi. "Sağolun tahmininiz için şimdi Eda ablaların yanına gidiyoruz" dedim ve koltukta telefona odaklanmış Eda ablanın yanına gittim.

"Eda abla sence skor kaç kaç biter" diye sordum. "3-1 bence biz alırız" dedi. "İnşallah abla inşallah" dedim. takımın hepsine sorduktan sonra kamerayı kapattım çünkü sahaya varmıştık.

Sahil Kenarı |Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin