"Amına koyayım böyle tutcan"
3 hafta sonra
Abim gideli 3 hafta olmuştu ve gruptan çıkmışlardı. Biz de onlara destek olmak için tüm takım Almanya'ya gidicektik. Antrenmanları aksatmamak için oradaki bi tesisi kullanacakmışız. Uçak yarın sabaha olduğu için bugüne antrenman koymamışlardı. Orda ne kadar kalacağımız onların kazanıp kaybetmesine bağlı olduğu için yanıma fazla fazla kıyafet almıştım antrenman için ayrı bir çanta hazırladım. Yanıma bakım malzemelerimi de alıp bavulu kapattım. Her şeyi fazladan aldığım için bavul patlamak üzereydi ama oraya gezmeye de gidiyorduk. Yatmadan önce son kez abimi aradım.
"Napıyorsun abicim" dedim uykulu bir ses tonuyla. "Yarın sabah uçağın var ve sen hala uyumadın mı Naz" dedi azarlar bir tonda. Arkadan "Kızımı azarlamasana Ferdi o kendi ayarlanmıştır" diyen annemin sesini boğuk bi şekilde duymama rağmen kıkırdadım. "Abicim anca hazırladım her şeyi ayrıca annemlere selam söyle" dedim gülerek. " Söylerim söylerim kaçta çıkarsın evden" dedi.
Sabahın 8 ine sanki bizi kaçırıyorlarmış gibi uçak bileti almışlardı. Sabah 8 uçağı için saat 5 te kalkmam lazımdı. "5 gibi uyanırım herhalde. Neyse hadi ben yatıyorum. Öptüm hepinizii" dedim. "Tamam abicim araşırız. İyi geceler" dedi ve kapattı. Ben de gece rutinimi yapıp yatağa yattım.
Sabah
Alarmın kulağımı tırmalayan sesiyle uyandım. Diğer türlü hayatta bu saatte uyanamazdım. Sabah rutinimi yapıp üzerime rahat bir şeyler giydim.
(temsili)
En son her şeyi almış mıyım diye son kez valizimi kontrol ettim ve anahtarı yanıma alıp evden çıktım. Evin önünde beni bekleyen Eda abla ve Dilay' doğru yürüdüm. Bagajı açtım ve valizi koydum. Daha sonra arabaya bindim.
"Günaydınlar demek isterdim ama daha gün bile aymadı. Bizi kaçıranmı var da bu kadar erken saate ayarlamışlar bileti ya" dedim sinirli sinirli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahil Kenarı |Kenan Yıldız
Fanfiction3 yıl önce sahilde tanışan Fenerbahçe'nin genç yıldızı Naz Kadıoğlu ve Juventus'un genç yıldızı Kenan Yıldız'ın tekrar karşılaşması ikisinin hikayesinin başlangıcı olmuşur