Deseti dio

281 20 2
                                    

U glavi su rat vodili ponos i razum. Išla je prema vratima . Zastane i baci pogled preko ramena . Njegov miris . Imao je neku čarobnu moć nad njom . Odluči da nastavi da ga drži dalje od sebe . Posljednji razgovor Sofijine majke s njom je ostavio traga . Nekako je osjećala da je bila upravu. Osjeti pritisak u grudima . Nešto je guši .
Plašila ga je se . Nije odustajao i nije imao namjeru da ode bez nje i Nine to je već shvatila .
Nasmješi se Sebastianu i lagano savi koljena mahajući jednom rukom kao odobrenje da udje . Tiho se zahvali i zatraži da koristi kupatilo . Nirhana se opet nasmiješi i pokaza rukom u pravcu vrata s lijeve strane hodnika .

Vrati se do Mirze i ako je oklijevala.
Baci pogled na sat i shvati da je ostalo još malo vremena do polaska Nine u školu . Požuri sa pričom kao da je u to nekoliko minuta htjela da se riješi i Mirze i problema .

"Ne znam da li si razmišljao o Nini kad si dolazio ... Da te napomenem da je ona još mala i da toliko naglih promjena nije dobro za nju .Nisam ja jedina koja donosi odluke ... Nismo samo nas dvoje u ovoj priči . Puno je veći krug ljudi oko tebe koje ćeš povrijediti ako prihvatim i podjem s tobom ... i opet Nina . Kako će ona prihvatit promjenu ?Da li će podnijeti još jedno saznanje ? Ja kao majka prvo nju stavljam ispred sebe ... Ne krivim te niti želim da se osjećaš krivim ali imam osjećaj da ti je samo stalo do tebe i do onog što ti želiš ..."

Nina se pojavi na vratima i Sebastian iza njenih ledja i tu završi razgovor . Naglasi da Nina ima prijemni u školi i da će ostati malo duže . Spremila je se u rekordnom vremenu .
Nije bilo šminke , parfema , visokih potpetica ...
Ali je opet izgledala kao najljepša žena na koju je spustio pogled . Zadrhta mu oko srca kad ih isprati pogledom . Nije imao snage da se pomjeri . Dao bi svo bogastvo samo da ih ima uz sebe . Znao je da će oca razočarati , ali njegov ponos je bila Nina i Nirhana . Same su stvorile svoj život , svoju oazu mira i sad je želio da bude dio toga . Da ih štiti i potpomaže .
Sebastian se osvježio malo pa se posluži sam ostatkom kafe koja se hladila u automatu , tražeći pogledom nešto za gricnuti po policama ormara pored frižidera . Mirza ga izgrdi da nije fino da se ponaša slobodno , ali on nastavi kao da ga nije ni slušao . Ispi kafu posluži se nekim slatkišima i nestade iza vrata koja su vodila u vrt .

Nirhana je vozila usporeno . Razmišljala je . Šta uraditi ? Koju odluku da donese ? Nina je ostala nekoliko sati sama vratiće se školskim autobusom da se odmah navikne ...Nije razmišljala o njoj . Treba donijeti odluku ... sve je više osjećala pritisak u grudima dok je bila bliže kući . Ugleda njegov auto još uvjek parkiran na istom mjestu . Pritisak u grudima sve jači , ne može da diše . Smirivala je samu sebe jer nije mogla da udahne zrak.
Stade sa strane da malo razmisli . Više joj ni tijelo nije moglo da podnese pritisak . Vrijeme je bilo da prihvati njenu odluku i oslobodi samog sebe .
Odlučno izadje iz auto kao da je se plašila same sebe da bi mogla da odustane.
Srce joj se stezalo kad ugleda kako se bori da ostane budan . Sebastiana nije bilo uz njega .
Tiho spusti torbicu i ključeve na sto . Mirza je pomilova osmjehom ne skidajući pogled s njenog lica . Osjeti slabost i požuri sa odlukom .

" Razmislila sam i ne želim da nas više uznemiravaš . Imaš isplaniran život onakav kakav ti je odredjen i ne želim da ispaštamo sve troje . Gospodja mi je otvorila oči , razmislila sam i ima pravo . Tebe će kazniti što si imao odnos sa maloljetnicom a mene što sam je upisala kao sestru ... dok oboje budemo odsluživali kaznu Ninu neće niko zbrinuti . Ja ne želim da je izgubim . Razmisli i shvatićeš i sam da je ovo jedina ispravna odluka ... s vremena na vrijeme je možeš posjetiti ako ti je stalo do nje ali nije zdravo da se previše veže za tebe a ni ti za nju jer treba ostati na tome da je kćer mog oca i majke ."

Glasan osmjeh odzvoni malom prostorijom . I Sebastian se pojavi na vratima iz vrta . Nirhana zbunjeno prebaci pogled s jednog na drugog sve više zbunjena sve dok se ne oglasi Mirza.

"Znači stara vještica te tim ucijenila ...? Prvo joj nije uspjelo kad je rezultat očinstva falsikovala pa je prešla na ucjenu . Ni to joj nije bilo dovoljno pa me je pokušala uspavati da podmetne kćerku da s njom provedem noć ali je Sebastian bio uz mene i spriječio katastrofu . Zar stvarno misliš da je u stanju da učini to što ti prijeti ? Za tri dinara bi prodala i kćer i život a da neće odustat od nas za dobru svotu novca . Ako je to jedini razlog onda prepusti meni ?"

Oborila je pogled . Krenu da nešto kaže ali nije imala snage . Pogleda ga u lice . Bio je crven . Ustade i izadje napolje . Kao da je čitao iz njenog pogleda šta je htjela da kaže .
Vrati se nakon nekog vremena, izgledao je smireniji i kao da je se borio da ne povisi ton na nju krenu da je ispituje :
"Želiš da se rastanemo prije nego smo se sastali ?! Tvrdiš da živiš za Ninu a ostavljaš je bez oca ! Razumijem sebe nisam te našao na vrijeme , ne ne opravdavam sebe nego je shvatljivo da nisam znao da postoji sve dok vas nisam vidio . Ali tebe ne shvatam ni ne opravdavam . Moje ime si znala ja tvoje ne . Tražio sam Ninu koja nije postojala ! Dala si joj ime koje si mi slagala ! Zašto ? Sve je moglo biti drugačije . I dalje nećeš da priznaš da se kaješ i da uzalud srljaš mučeći i sebe i nas ! Daj bar me slaži da nikad nisi odustala od nas i da je uvjek nada bila uz tebe da jednog dana budemo opet skupa !!! Ne možeš sebi da priznaš bar priznaj meni da je ona noć ostavila traga i da nije samo Nina dar te noći !! "

Zazvoni mu telefon . Nije obraćao pažnju . Gledao je nju . Molio je pogledom . I kao da je govorio samom sebi "proći će to nju , to je samo ta neka faza i šok "... ali ona kao da nije reagovala na njega , gurnu telefon . Javi se bez gledanja . S druge strane povišen ton i bez ozvučenja je jasno mogla da čuje .

" Da li je istina ono što sam čuo ? Zar je moguće da si mogao tako nešto da učiniš i ako sam svoj život žrtvovao za tebe ?"
Mirza smireno i polako odgovori :"da oče ako misliš na to da li imam kćer i da li pokušavam da uvjerim njenu majku da ne odustaje od mene onda je istina ... a to da li trebam da žrtvujem svoj život jer mi ga žele drugi da skroje ...eh tu ću te razočarati . Smatraj da odustajem od nasljedstva i svega za što si se žrtvovao jer ja ne želim da Nina doživi ovo što sam ja . I da skini mi Sofiju i njenu majku s vrata isto onako kako si ih natovario jer sve dok budeš uz njih nećeš imati mene ."
Spusti telefon na sto i podiže obrve gledajući kako Nirhana nemirno šara pogledom kao da nije mogla da vjeruje šta je upravo čula . Sebastian se smješkajući pozdravi grabeći ključeve sa stola.
Niko nije primijetio kad je izašao i zatvorio vrata za sobom ...

Slaži me molim te Where stories live. Discover now