Šetala je ulicom kao da je tražila nešto . Razgovor je vrtila u mislima i zaostavljala korake na svakom ključnom djelu . Nije nikako mogla da prihvati da je Mirza zbog nje i Nine odustao od svega . Zarovi ruke u gustu kosu i okrenu se oko sebe . Ništa poznato oko nje . Izvuče telefon i pokuša da se snadje . Po njenoj procjeni nije trebalo da je se mnogo udaljila od kuće . Uhvati pravac i ubrza korake . Opet okupira misli s razmišljanjem kako dalje ? Ubrza korake u daljini se čuo zvuk školskog autobusa . Nina je za koji minut trebala da dodje kući . Trebalo je da opet porazgovara s Mirzom ko zna možda ga i ubijedi . Pridje vratima i oslušnu , razgovarao je s nekim . Po procjeni od nekoliko riječi nagadjala je da je s druge strane bio Sebastian . Lagano otvori vrata i nabaci osmjeh , nije joj ostalo vremena ni da se presvuče . Malo popravi kosu provlačeći prste i osmjehnu se samoj sebi , navika koja je morala da prestane . Nina se u nekoliko koraka nadje u njenom zagrljaju . Pričala je brzo kao da je želila da sva dešavanja sklopi u jednu rečenicu kako slučajno ne bi izostavila neki detalj. Nirhana je stegnu na grudi i spusti usne u njenu kosu . Mirza je zastao . Gledao je sliku u kojoj je htio da bude po svaku cijenu . Prekinu razgovor i nespretno se smjesti za sto čekajući na njihovu reakciju . Nina onako nevino kako samo djete umije mu stidno pridje i spusti crtež na sto pričajući još jednom dešavanja iz škole ali ne onako slikovito kako je to učinila malo prije . Mirza kao da je se gušio svojim riječima samo kimnu glavom i razvuče osmjeh , koji brzo prebaci sa Nine na nju kad je izdala naredbu da svoje stvari odnese u sobu i da se presvuče .
Nešto je tražila po frižideru . Mirza je sa uživanjem posmatrao kako se spretno kreće .
Ponudi pomoć ali od nje nije bilo odgovora . Pridje joj tiho i dodirnu koj ramena. I samog sebe je prepao njenim trzajem . Izvinu se i ponovo ponudi svoju pomoć . Nirhana gledajući u pravcu hodnika preko njega tiho kroz zube zatraži da ih ostavi na miru i da već jedno ode . Gutao je razočarenje . Uzeo je kuhinjsku krpu iz njene ruke i prateći njene korake dok se odmicala od njega za tren je zarobi uz zid iza vrata . Drhtala je . Njeno disanje je bilo glasnije od koraka . Spustio je ruke na zid odmjeravajući je u čudu . Ona je se njega plašila ? Zakašlja se i napravi korak nazad valjda da je uvjeri da mu nije bila namjera da je uplaši niti je imao namjeru da je povrijedi . Ali nije skidao pogled s njenog lica."Opet ću ponoviti isto . Ništa mi nije važnije od vas dvije , prvenstveno od moje kćerke . Dozvoli mi da udjem u vaš život , godine koje su prošle neću moći da namirim ali bar neću izgubiti više od propuštenog ."
Ni ona nije skidala pogled s njegovog lica, mada je izgledalo da je šarala pogledom . Prekinula ga je .
" Ambicije i želje su ti veće od mogućnosti i stvarnosti ... za par dana ćeš shvatiti da nas život nije onakav kakav si zamišljao i o kojem si maštao . Ti nisi navikao na skromnost . Naši svjetovi su totalna suprotnost . Odupirem se ne zato što te mrzim i što te ne želim u našem životu već ti pokušavam osvjestiti razum da shvatiš na vrijeme da ništa nije ni blizu onog što želiš . Ne možeš čak ni da zamisliš nas život . Nina je osjetljivo djete ali je svjesna dešavanja , sigurna sam da ako sazna istinu da će teško prihvatiti ."
I on je nju prekinuo . Nisu primjetili da odavno nisu sami i da je Nina čula dobar dio njihovog razgovora .
"Ako ti ne želiš da sam uz vas to je u redu prihvatam tvoju odluku ali prestani više da koristiš Ninu kao izgovor ili šta ja mogu i ne mogu podnijeti . Kao što sam već rekao spreman sam da jedem suhi kruh i pijem vodu ali da sam uz vas , i to nije samo rečenica s kojom te imam namjeru ubjedit , već je stvarnost na koju sam spreman . "
Gurnu ga u stranu i uhvati Ninu za ruku , smjesti je za sto i krenu da stavlja hranu ispred nje ponašajući se kao da Mirze nije bilo tu i da nisu razgovarali. On je zbunjeno kao i Nina gledao u hranu . Oglasio mu se stomak dok je još grijala hranu kad je se miris začina raširio kuhinjom.
Nirhana pogleda u jedno pa drugo . Neki čudan osjećaj prodje njenim tijelom . Spusti još jedan tanjur i pokaza mu rukom kao da je davala dozvolu da sjedne . Nije oklijevao . Pomilova Ninu pogledom i rukom po glavi i poslušno se smjesti . Ćutali su sve troje . Zvuk bešteka i Ninino udaranje nogom od stolicu je odzvanjalo sve dok zvuk telefona nije sve zaustavio. Nirhana uplašeno pogleda u njega kad shvati da je broj bio nepoznat ali sa pozivnim brojem Mirzinog grada. On tiho zatraži od Nine da nastavi da jede i pokretom glave dade Nirhani znak da izadju . Zatvorio je vrata za njima i kimnu glavom .
Osjetila je srce u grlu , bila je čak i sigurna da je bilo glasnije od zvona telefona i da je i Mirza mogao da čuje . Lagano podiže do svog uha . Njegova blizina je uznemiri mnogo više nego Sofijin glas s druge strane.
Što je Sofija više pričala to su se njih dvoje više odmicali jedno od drugog . Mirza nije mogao da vjeruje , izdala ga je snaga i lagano kliznu niz zid dok je Nirhana odlazila uz stepenice do svoje sobe , i dalje slušajući šta je Sofija još imala da kaže .
Gledala je majku , mrzila je samu sebe što je popustila pod njenim pritiskom ali ju je i Mirzin otac uvjeravao da je ispravno sve što radi i da će jednog dana i Mirza da shvati i znati da cijeni njeno požtvovanje jer ga je spasila propasta .
Nirhana ispusti telefon iz ruku nakon što je prekinula vezu . I dalje su joj odzvanjale Sofijine riječi kao da je bila tu s njom u sobi ."Nisam željela da bude ovako ali koliko ti imaš pravo imam i ja . Ti si navikla i izborila si se da ti kćerka odraste i još malo neće imati potrebe ni tebe da ima uz sebe ali ja nisam toliko jaka da zaštitim našu bebu . Mirzin odlazak me je oslabio teško da sam je sačuvala . Sad te molim kao žena da odustaneš jer jedino tako je moguće da sačuvam bebu a i Mirza svoju familiju i ugled ..."
Mirza je prevrtao svoje susrete sa Sofijom ... nije mogao da vjeruje da je i nekad ranije pokušala da ga iskoristi . Sebastian ga je spasio ono veče . Ne nije postojala mogućnost za takvo nešto .
Treba da uvjeri i Nirhanu ...
Nina se spusti pored njega i nagnu glavu u njegovo krilo . Nešto je rekla ali ništa do njega nije dopiralo . Sad je imao puno veći problem mogo do sad .