Sofijina majka je divljala . Gledala je u sliku u novinama dok je obećavala Sofiji da će sve da sredi i da već jednom mora da joj vjeruje . Nijemo je gledala u sliku . Valjda je kao žena mogla da osjeti da Mirzin pogled na mladu ženu nije slučajno uhvaćen. Podiže ruku i brzo je sakri za ledja . Od slavlja za zaruke na koje se Mirza nije pojavio je ogrickala skoro sve . Ako majka vidi opet će je mučiti da uzima lijekove . Mirzin otac udje nakon laganog kucanja . Sofija nije mogla da vjeruje u majčinu glumu . Stajala je u šoku dok je gledala pripremljen šou . Sebastian spusti telefon i udari pesnicom od sto. Znao je da Mirza se neće tek tako izvući . Naravno da je crvena zastava podignuta istog trena kad je Nirhanino ime se pojavilo na mjestu advokata a ne njegovo prvenstveno kao prijatelja pa tek onda kao advokata za sve poslove .
Mirzu nije imao potrebe da zove , on je prvi pripomogao sto su se našli u ovoj situaciji . Okrenu se oko sebe i smisli brilijantan izgovor. Nazvao je Mirzinog oca i potrudio je se da objasni situaciju . Ubjedjivao ga je kako je poslao Nirhanu kako bi zametnuo trag novinarima ali eto ipak nije uspio i strašno se kaje . Uvjerio ga je i da je morao da se pobrine o poslovima dok je Mirza sjedio u zatvoru i sačuva ga od drugih javnih skandala koji bi mogli da naškode poslovanju . Odahnu i odmah nakon razgovora s ocem pozva Mirzu. Nije mu dozvolio da priča . On je bio srećan i nije mario da skandal je naškodio više nego je zamisliti mogao . On je bio uz Ninu i Nirhanu i sad mu je to bilo najvažnije .
Prekinu razgovor i svu pažnju pruži njima . Nakon nekoliko sati provedenih u bolnici i saznanja da osim malog loma u stopalu Nina nije imala veće povrede krenuše do parkinga .
Zaustavila je se na pola puta . Pustila je da Nina odhoda par koraka do auta i povuče Mirzu za rukav . Gledao ju je upitno . Tiho da ne čuje Nina dobaci mu preko ramena :" Pozovi Sebastiana , pozovi nekog da dosje po tebe . Nema potrebe da budeš uz nas i ovo je bilo previše i bez potrebe ."Mirzu obuze neki bijes . Prepisa ipak njenom umoru, stresu , šoku ... ma uzeo je u obzir svaki izgovor za njeno ponašanje . Uhvati je lagano za ramena ali ga ona otrese i on podiže ruke u znak odbrane . Uvjeri je da je samo htjeo da je urazumi ali ga ona nije slušala . Skupi kosu stezajući i vukući je nazad dok je kroz zube cjedila sve što joj je palo na pamet.
"Uzela sam tvoju optužbu da te branim jer me je Sebastian zamolio ali je sakrio da si ti u pitanju . Povezala sam te jer nisam imala vremena da razmislim kad su menpozvali za Ninu , prećutala sam kad si nas dopratio u bolnicu ali sad je stvarno previše ."
Prekinuo ju je govoreći kako je samo htio da pomogne , ali je ona nastavila ne obazirući se da više nisu bili sami i da ih je nekoliko prolaznika radoznalo posmatralo jer su ih sigurno prepoznali ."Nemoj ... nije mi potrebna pomoć , do sad sam sama se dobro snalazila . Ovo danas je ništa kroz šta smo prošle od kad je se rodila ...nije nam potrebna pomoć a još manje sažaljenje . "
Mirza nastavi da hoda . Vidio je na licu Nine da više nije mogla da stoji a ni sa štakama se nije snalazila najbolje . Nirhana je zbunjeno gledala u njih . Prisjeti se da je i Nina znala biti tvrdoglava i svoja još od ranih dana . Pusti kosu i baci pogled u nebo . Osjeti slabost . Tek sad je shvatila da ništa nije jela cjeli dan . Morala je da svrati i do apoteke . Bezpomoćno spusti ruke niz sebe i u ubrza korake . Mirza je Ninu već bio smjestio na zadnje sjedište . Sjela je za volan i ispustila duboki uzdah . Nije ga gledala i ako je on nju posmatrao tokom vožnje . Ninu je unio u stan i uzeo ključeve iz vrata . Gledala je zbunjeno za njim . Pomislila je da ga je uvrijedila i da je odustao . Nakon što je spremila Ninu krenu do svoje sobe ali zastade jer je uplaši zvuk ključeva .
Tek kad ugleda Mirzu odahnu . Pomislila je da nije neki provalnik i da je zaboravila bila ključeve da izvadi . Stajao je sa vrećicom iz apoteke i nekom porudžbinom hrane koja je divno mirisala . Stajao je kao da je čekao njeno odobrenje , ali nakon što se nije oglasila on joj ispruži izvinjavajući se što nije rekao ništa kad je odlazio . Odmahnula je glavom . Lijenim koracima prodje ispred njega i dade mu znak mahanjem da podje za njom . Nije mogla da vidi koliko je bio srećan . Sjedila je za malom okruglim stolom i čekala da spusti hranu pred nju . Pretrgla se i dohvati dva tanjura s police i zamoli ga da dohvati beštek iz latice pokazivajući prstom u pravcu šporeta . Mirza poslušno dohvati i papirne maramice sa prozora i smjesti se na stolicu pored nje . Nasmješi se kad osjeti jak miris indijskih začina . Tiho reče "kako si znao."
On se osmjehnu i napomenu kako je ono veče kad su se upoznali tražila da jedu u indijskom restoranu u sklopu hotela . Oborila je pogled . Izgubila je bitku . Znala je da više nije mogla da sakrije i da ga uvjerava da to nije bila ona . Udahnu duboko . Jeli su u tišini . Nije ga ni pitala šta će da pije . Isto što je sipala sebi sipala je i njemu . Uhvatila je par puta njegov pogled na sebi i brzo je odustala da podiže pogled . Čekala je pitanje i ako nije bila spremna da mu da odgovor ipak je čekala . Krenu da ustane i on se oglasi .
""Nina nije tvoja sestra ?"
Skupljala je sve po stolu ponašajući kao da je nije ništa ni pitao . Ispusti sve kad ju je uhvatio za ruku . Osjetio je kako drhti pa je lagano pustio ruku govoreći da može da mu vjeruje . Pokrila je rukama lice i provukla se pored njega , zamolila ga je da zaključa vrata za sobom i nestala iza zatvorenih vrata Ninine sobe.