merhabalaar efem.
naber. ben çok iyiyim. 4. bölüme gelmişiz. evet uçaktayıııııız. birazdan planı uygulayacağız. ve ben yine doğaçlama yazacağım. ay çok heyecan yaptım sjajajajaj. bu kadar dır dır yeter. ama son bişi söylemek istiyorum.arkadaşlar ben ilk kez bu kadar ilerletebileceğim bi kurgu yazıyorum ve acemiyim. o yüzden yazım tarzımı yazış stilimi mahzur görün.
ve ben sözü Hevin'imize bırakyaım...
~keyifli okumalar
IV. Bölüm
"... yapacağız. Planımızın ilk adımı bu. İkinci adımı daha sonra anlatacağım. Planj anlamayan varsa sadece sussun ve izlesin. Anlaşıldı mı?" dedim ve dönüp herkese baktım. "Anlaşılmış olsun." diye devam ettirdim.
Ben cümlemi bitirdikten saniyeler sonra kapı açıldı ve içeri bizi kontrol etmek için giren host girdi. Avcumun içine uçağa sakladığım silahlardan birini kabzasını rahatça adamın kafasına vurdabilecek şekilde elime aldım. Ve plan başlasın.
"Terörist host bey. Bi baka bilir misiniz?" diye sordum.
Terörist host bey yanıma geldi ve "Ne var!?" diye kabaca sordu.
"Arkanız da, enseniz de kocaman simsiyah bir yer var." Sesmi korkmuş ve bilinmezlik içinde çıkarmaya çalıştım.
Salak terörist host bey de buna kandı. Hemen bana arkasını dönüp "Ne var orda!" diye bağırdı. Ama bağırması çok sesli değildi. Sessiz bir bağırmaydı.
O arkasını döner dönmez ayağa kalkıp silahın kabzası ile vurdum. Vurdum ama ayarında. Su yardımı ile iki dakikaya ayılır.
Hemen sakladığım kayış iplerle adamın elini kolunu bağladım. Ağzını da yırttığım kıyafetim ile bağladım. Paket bir hazır.
Tahminimce uçakta pilotlar da dahil terörist sayısı yedi. İki pilot var. Yedi eksi iki eşittir beş. Birini hallettik kaldı dört kişi. Birazdan buna bakmak için bir kişi daha gelir. Onuda elektro şoklasam... Kalır üç. Kimseyi vurmadan, silah kullanmadan bu işi bitirmek istiyorum fakat zor gibi duruyor.
Aklıma geln fikir ile parmağımı şıklattım. Tabii ya. Silah kullanamam ama uyuşturucu silahı kullana bilirim. Uçağa sakladığım iki uyuşturucu silahı var. Benim yanımda bir kişi daha gelmeli. Üç kişi ile başa çıkamam.
Uçak ahalisine dönüp "Silah kullanma için ayrı ders gibi bir şey alan yada silah kullanmada ben pro'yum diye bilen var mı?" diye sordum.
Yanımda oturan şahıs "Ben hem ek ders aldım silah kullanmada, hem de pen pro'yum diye bilirim." dedi.
Koltuğumun altına soktuğum uyuşturucu silahlarını alıp birini ona attım. "Beline koy birazdan üçe iki gidip terörisleri vuracağız. Vurmaktan çekinme çünkü silah uyuşturucu silahı." diye de onu bilgilendirdim.
O da sedece kafasını salladı. Planı onlara anlatmıştım fakat bu kısım yoktu. Sadece hostu etkisiz hale getirip uçakta ki teröristleri bitireceğiz demiştim. Ve pilot bölümüne gideceğiz demiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınır Uçuşu |Ara Verildi|
General Fiction"Değerli meslektaşlarım ve sizler, lütfen sakin olun." diye fısıldadım. "Buradan çıkacağız ama önce plan lazım. Öyle elimizi kolumuzu sallayarak çıkamağız." deyip hepsinin tepkise baktım. Biri mırıldanarak "Zaten elimizi kolumuzu sallayarak çıkamay...