V. Bölüm

10 3 6
                                    

selamın aleyküm gençler, kendini genç hissedenler ve diğerleri.
nabersiniz. ben iyiyim. daha fazla dır dor yapmadan bölüme geçelim. uzun bir aradan sonra sözü tekrar hevin dide gedik'e bırakıyorum...



~keyifli okumalar

V. Bölüm


Kestim...

Refleks ile gözlerimi kapatmıştım. Ve her yer karanlık. Ne oldu? Öldüm mü? Neden her yer karanlık? Sesler geliyor.

Aaaa. Gözlerim kapalıymış. O yüzden her yer karanlıktı. Gözlerimi açtım ve etrafa baktım. Bomba patlamamış! Hızla etrafa baktım. Her yer sakin. Patlama yok. İşte bu.

Hemen ayağa kalktım. Saat telsiz hala açık. Hemen saat telsize "Bomba imha edildi." diye mutlulukla konuştum.

"Aferin avukat." diye konuşmaya başladı albay. "Şimdi sen uçağın daha doğrusu uçakta ki kişilerin sakinliğini korumasında görevlisin. Herkesi stabil bir durumda tut." dedi.

"Emredersiniz komutanım." dedim.

Hemen koltukların en başına yürüdüm. Herkese döndüm ve "Ey uçak ahalisi!" demem ile herkes bana döndü. "Tehlike ortadan kalmıştır. Herkes sanki tatile gidiyormuşcasına rahat bir şekilde yolculuğunu geçirsin. Ben, Yiğit ve Ali hariç kimse koltuğundan kalmasın. İniş yapacağımız sırada ben size haber vereceğim. Kemerlerinizi bağlarsınız. Herkese iyi yolculuklar efendim. Gedik Havayolları gururla sunar!" diye konuşmamı tamamlardım.

Pilot bölümüne geçtim. Benim konuşmamdan sonra Sedat ve Vedat da koltuklarına oturmuşlardı. Erkan da teröristlerin başında bekliyordu.

Pilot bölümüne "Merhabalar gençler ve kendini genç hissedenler." diyip teröristlere döndüm. "Size merhaba yok." diyip onlara doğru gittim ve önlerinde oturdum. "Şimdiiiiii... Sohbet edeceğiiiiz!" dedim sahte bir coşkuyla. Sonra kahkaha atmaya başladım. Hepsi bana deli görmüş gibi bakıyordu. Onlar öyle bkarken aniden gülmemi kesip aşırı ciddi -bakın çok aşırı bir ciddiyetle- onlara baktım ve pisikopatça sırıtmaya başladım.

Bu yaptıklarımla benden kormaya başladılar. Bencede korkmalılar. "Dağlardan niye burlara geldiniz ki? Bi bok yapamadınız." diyip gülmeye başladım.

Aklıma dahiyane bir fikir geldi. Hemen hızlıca sırıtarak kalktım. Erkan bane 'Noluyo' der gibi kaşlarını çatmış bakıyordu. Elimi 'bekle' der gibi kaldırdım.

Hemen yolcu bölümüne gelip herkese baktım. "Hanımlar!" diye seslendim. "Lastik tokaları olan var mı?" diye sordum. Bazılarından onaylıyan mırıltılar çıktı. "Ya sorun olmazsa verebilir misiniz?" diye sordum.

Bir kişi elini kaldırdı ve 'gel' işareti yaptı. Hemen yanına gittim. Bana bir kutu lastik toka verdi.

 Bana bir kutu lastik toka verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sınır Uçuşu |Ara Verildi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin