II. Bölüm

28 4 42
                                    

ikinci bölümden hepinizeeeeee hellolar efem.
nasılsınız. ben yine müthişim. bu bölümşe ilgili notlarım var ve notlarıma bakarsak çok eğlenicez. sjajsjajajsjsj. müthişbir bölümle karşınızdayım. o zaman artık ben susayım Hevin Dide Gedik konuşsun...

~keyifli okumalar 🌧️+☀️=🌈

II. Bölüm

Evet. Şu an nerede miyiz? Hava limanı. Abimi uğurlamaya geldim. Hem ben bu gün izinliyim çünkü yarında benim uçuş var.

Şimdi diyeceksiniz ki; tamam hoş güzel de, dün biz gittikten sonra ne oldu.

Hemen kısaca özet geçeyim.

Abim çok sinirlendi. Hemen tekrar komutanını aradı ve telefonu bana verdi. Dedi ki 'Özür dileyeceksin Albaydan.' dedi. Ben de dedim 'dilemiyorum' dedim.

Abimin tepesi daha da attı. En sonunda ne yaptı ne etti albayı arattı ve albay ile aramızda aynen şu konuşma geçti:

"Komutanım!" diyerek başladım konuşmaya.

"Söyle avukat." dedi oda.

Ben dedim "Özür dilerim komutanım."

O dedi "Niye?"

Ben dedim "Telefonu yüzünüze kapattığım için."

O dedi "Gedik zorla arattı değil mi?"

Ben dedim "Evet komutanım."

Sonra çok azcık güldü gibi hissettim ama hissettim. Güldüğünden emin değilim. O nasıl diyeceksiniz. Valla bende bilmiyorum ama çok azcık güldüğünü hissettim.

Sonra tekrar o dedi "Affedildin avukat."

Bende son olarak "Sağ olun komutanım." deyip yine telofonu yüzüne kapattım.

Bizim tayfa gülüyo. Abim küplerden kare prizmalara binmeye geçti. Aldı telefonu elimden "Sana bir şey yaptıranda kabahat" deyip çekip gitti. Sanki gidebilcek. Telefonda konuşurken valeden arabanın anahtarlarını aldım.

Kare prizmalardan da dikdörtgen prizmalara binmesin diye bizim tayfa ile vedalaştıktan sonra koştur koştur gittim. Sonrada eve gidene kadar gönlünü aldım. Nasıl aldım. Fındıklı lokum aldık bey efendiye.

Uyuduk uyandık. İşte şimdi de buradayız. Abimin uçağına daha var. O yüzden beraber öyle mal mal boş boş geziyoz. Ha bu arada daha var dedim ya aslında az kaldı. O yüzden yavaş yavaş uçak alanına ilerledik.

Abim bir yerlenden geçti, etti ve uçağına gitmek için hazır hale geldi. Beraber gittik. Artık ayrılık vakti. O bana döndü ben ona. Aramızdaki sessizliği bozan abim oldu.

"Hakkını helal et asker."

Asker selamı verip "Helal olsun komutanım." dedim. Allahım yapma şu an olmaz. Bu gözümde ki mal göz yaşları benden izin almadan akamaz. Ama oldu. Aktı mal göz yaşı. Hemde iradem dışı. Nefret ediyom göz yaşlarından böyle olunca.

Sınır Uçuşu |Ara Verildi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin