Jeongin az étkezőben ült, egyedül. Hyunjin, a férje sietve csatlakozott hozzá és mosolyogva foglalt helyet mellette.
-Kedvesem, ma is szebb vagy, mint bárki más a Földön!-csókolt neki kezet, majd a szájára is adott egyet.
-Ti sellők, hogy tudtok ennyit aludni?-mosolygott rá édesen.
-Tegnap sokáig kerestem a megfelelő embert Minho-nak.
-Na, találtál valakit?
-Igen, de...Nem lesz egyszerű meggyőzni.
-Miért? Kicsoda ő?
-Han Jisung, az unokatestvérem az. Délebbre lakik, Minho területén és tudod ő mit művel az a sellőkkel.-mondta kissé idegesen.
Hyunjin kifejezetten nem szerette Minho-t, érthető okokból. Sokszor alakult ki közte és Jeongin között vita, amiért még mindig barátok együtt.
-Megígérte, hogy megváltozik most már!
-De akkor sem kellett volna a sellőket a célkeresztjébe venni!-állt fel idegesen a székből.
-Tudom, én sem értettem ezt soha, de tudod milyen volt a világ pár éve! A Nagy Függetlenségi Háború miatt alakult ez ki minden, az apáink rendszere miatt lett ilyen az országunk, nem miatta.
A Nagy Függetlenségi Háború-t a Seo királyság robbantotta ki a Hatalmas Császár JYP ellen, aki minden királyság legtetején állt. A Seo-k függetlenedni akartak a császártól, hisz rengeteg felesleges adót vetett ki kifejezetten rájuk. Mivel békés úton nem engedték meg a függetlenedést összefogva a Kim királlyal ellene fordultak, amire válaszként a Lee királyságot és a Yang-okat küldték ellenük. Győztek a Seo-k, aminek hatására Jeongin apja is kilépett a császár mellől és független lett. Minho apja azonban nem lett független, maradt hű JYP-hoz annak reményében, hogy nem fogja büntetni, de rosszul gondolta. Hatalmas mennyiségű adót vetett most ki a Lee királyságra a bukásuk miatt, ami miatt radikális pénzszerzési eszközökhöz kellett nyúlni. Az adósságot a Yang-oknak is vissza kellett fizetni, de ők nem a sellőpikkelyek értékestésével, hanem az igazgyöngyökkel tettek szert hatalmas vagyonra.
-És most mit fog tenni Minho?
-Először is le kell válnia a Császártól. Nem lesz egyszerű, mert nagy adósságot fog kivetni rá. Erre gyűjt most a sellőpikkelyekkel. Most, hogy elmondtam neki azt a dolgot az igazgyöngyöktől biztos vagyok benne, hogy nem fog több sellőre vadászni.
-Nagyon is ajánlom neki!-tette karba a kezét.
-De most mesélj az unokatestvéredről!
-Aranyos fiú, tudniillik a sellők egyik hercege ő is!
-Tényleg?-csodálkozott Jeongin.
-Mára szerveztem vele egy találkozót, remélem nem baj, hogy helyetted szervezkedtem!-simított a kezére.
-Tudod, hogy sosem bánom.-mosolyodott rá.-Köszönöm, hogy segítettél keresgélni a sellők között. Szerinted hívjam ide Minho-t, hogy találkozzon vele?
-Nem hiszem, hogy az jó ötlet még. Nemrég beleakadt Minho halászainak hálójába és megrongálta azokat és a hajókat is. Mindkét félben benne maradhatott még az az agresszió!
-Igaz. Akkor majd máskor mutatjuk be egymásnak!-állt fel a székéből.
○○○
Egy fekete ló vágtatott végig a főváros utcáin. Mikor a vámpírok meglátták érdeklődve néztek az irányába. Ritka alkalommal látták a hírnököt, hiszen nem sokszor volt ekkora felhajtás egy-egy hír miatt. A mostani azonban kivétel volt.
YOU ARE READING
Blood and Brine minsung ff.
FantasíaMinho, a vámpír és Jisung, a sellő különös szerelme.