⚠️Ez a rész tartalmaz erősen felkavaró dolgokat, ezt előre jelezni fogom nektek⚠️
Jeongin magára hagyta kettejüket és hajójával egyből visszament a királysága területére. Jisung most már gond nélkül hazajöhetett magától, nem kell aggódnia a halászok miatt.
-Sajnálom!-mondta neki Minho aznap sokadjára. Jisung-ot ez nem hatotta meg, továbbra is ignorálta az idősebbet. Ennek ellenére mégsem ment ki a palotából, pedig megtehette volna.
-Ezt egy bocsánattal nem tudod elintézni!
-Próbálok változni, te is láthatod! Nem adhatok ki minden nap új törvényt, mert a népem fellázadna! Így is rengeteget kell majd fizetnem annak az istenverte vén bolondnak, mert az apám hülye volt!
-És ő most hol van? Úgy tudom ti vámpírok örökké éltek, vagy tévedek?
-Megöltem.-suttogta alig halhatóan. A sok emlék, mint egy villámcsapás tértek vissza az emlékezetébe. Bár elfelejtette volna azokat. Bár ne történtek volna meg.
-Hogy mit mondtál?-rivallt rá idegesen a fiatalabb.-Ilyen vámpírhoz, mint te biztosan nem megyek hozzá! Ha halállal fenyegetnének sem!
-Jisung, kérlek engedd meg, hogy elmagyarázzam!-könyörgött.
-Nem vagyok rád kíváncsi, most azonnal elmegyek!-fordult sarkon. Sebes léptekkel elhagyta a termet és a kijárat felé loholt.
-Tudod jó oka volt arra, hogy megölje az apánk!-hallott meg maga mögött egy hangot. Hátrafordulva egy szőke, szeplős vámpírt látott meg.
-Te ki vagy?
-Lee Minho fogadott öccse, Lee Felix. Apánk sok fájdalmat okozott neki és nekem is egyaránt. Engem bezártatott egy tömlöcbe és a létezésemről szinte senki nem tudott, Minho-nak pedig el kellett tűrnie az erőszakot éveken keresztül, amit vele követett el.
-Üdv Felix. Nem igazán értem akkor, hogy miért fogadott örökbe, ha látni sem akart? Ne vedd kérlek bántásnak!
-Én sem értem. Minho szerint Anyánk miatt tartott meg, de ő már nem él. Sosem láttam élőben, mert hamar meghalt. Azt mondta ezek után kattant el valami a fejében.
-Rendkívül sajnálom! Azt is, hogy nem ad neked teret az uralkodásban Minho!-forgatta meg a szemét.
-Én választottam ezt. Miután megölte Apát felajánlotta a közszerepet, de elutasítottam. Nem akarok figyelmet a királyságtól, majd talán később.
-Hogyan halt meg Anyátok?
-Baleset miatt megégett a napon.
-Részvétem. Viszont akkor sem kellett volna a saját Apátokat megölni! Ez akkor is bűn számomra!
-Engedd meg neki, hogy elmagyarázza. Már nagyon régóta szeretne maga mellé valakit és te vagy az utolsó remény! Ha belemész talán jobbra fordulhat mindenki sorsa!
-Ám legyen, kap egy utolsó esélyt.-sóhajtotta, majd visszatért a nagyterembe.
Minho csodálkozva nézett rá, hiszen nem számított arra, hogy visszajön.
-Találkoztam a testvéreddel!-szólalt meg előbb Jis mielőtt az idősebb bármit is mondhatott volna.
-És mit mondott?
-Azt, hogy hallgassalak meg! Halljam, miért ölted meg az apád?-tette karba a kezét.
⚠️felkavaró jelenet következik (a végét szintén jelzem)⚠️
YOU ARE READING
Blood and Brine minsung ff.
FantasyMinho, a vámpír és Jisung, a sellő különös szerelme.