]Epilógus[

39 5 0
                                    

Pár hét múlva megérkezett a hír szerte a királyságokban, hogy az új császár, Bang Chan teljesen másmilyen politikát óhajt folytatni. Császárságát átalakította királyságra, így nem fog több királyság felett uralkodni többet. Neve mostantól Bang királyság néven lesz elkeresztelve, élén pedig a király és férje fog uralkodni. Sokáig nem tudta senki, ki az a szerencsés fiú, aki párt alkot a rettentő helyes Chan-nal, de akik ismerték hamar rájöhettek.

Chan és Felix esküvője után Minho és Jisung házasodott össze. Hihetetlen érzés volt Jisung számára a templom padjai között végig sétálni, majd az oltárnál örök hűséget fogadni annak az embernek, akit a legjobban szeret. Így tehát ők ketten uralkodtak mostantól a Lee királyságban.

Jeongin és Hyunjin kapcsolata továbbra is virágzott, azzal a különbséggel, hogy egy közös gyermeket fogadtak örökbe. Hyunjin most már jóban van Minho-val és teljesen elpárolgott belőle a kezdeti harag.

-Olyan boldog vagyok melletted hyung!-mondta Jisung amikor kézen fogva sétálgattak a palota kertjében.

-Én is az vagyok! Úgy tűnik jó sellőt választottam magam mellé!-szorította meg a kezét, majd egy csók után a közös kis helyükre vezette; a rózsákhoz.

-Szeretnék jó uralkodója lenni a királyságodnak!-ült le az egyik padra.

-Már az vagy bogaram! A népem szeret téged, én is szeretlek, mindenki szeret...soroljam még tovább?

-Nem kell, csak félek, hogy nem vagyok elég jó!-vakarta idegesen a kezét.

-Jis, nálad tökéletesebb embert soha nem tudnék találni az egész világban! Hidd el, pont így vagy jó, ahogy vagy, nem kell jobbnak lenned, mert felesleges!

Hosszú csönd következett ezután, majd Jisung a magasabbra emelte a fejét.

-Hyung, szerinted egy másik univerzumban is ugyanígy szeretjük egymást?

-Biztos vagyok benne, hogy igen!-mosolygott, majd hosszan megcsókolták egymást.


VÉGE

Blood and Brine minsung ff.Where stories live. Discover now