1. BÖLÜM

103 4 1
                                    

-Anne atandımm
-Ayy kızım söylesene nereye?
-Kars'a

Bunu söylememle annem ve babam birbirlerine baktılar. Sonra babam yanıma gelerek "canım kızım benim seninle gurur duyuyorum. " Dedi. Babama sarılıp "teşekkür ederim babacım" dedim. Annem hala bize bakıyordu.
-Anne bişey demeyecek misin?

Annem bana doğru gelerek "ne diyeyim güzel kızım nasibin buymuş eminimki çok güzel bir savcı olacaksın"
Anneme sarılıp yanağından öptüm. O sırada kapı zili çaldı. Annem açmaya gitti.

-Çirkinim nerde benimmmm!

Diye bağırarak giren abimden başkası değildi bana hep çirkinsin sen derdi tabiki çirkin değildim sapsarı doğal saçlarım ve yeşil gözlerim vardı boyumu babamdan aldığım için gayet normal bir şekilde uzundum.Ama abim sinan benden daha uzun ve daha kalıplı biriydi bu özelliklerinin mesleğinde n dolayı olduğunu düşünüyorum çünkü abimde babam  Ali gibi polisti şimdi soruyorsunuz dur annendemi savcı diye hayır ben annem Aysel gibi öğretmen olmayı seçmedim ben terörle mücadele etmek için savcılığı seçtim evet belki askerde olabilirdim ama bunu yapabileceğimi düşünmedim.

-ya bana çirkin deyip durma sana
-yalanmı kızım sen çirkinsin
-babaya abim bana çirkin diyor

Babam beni kolunun altına alarak"sinan üzme kızımı"dedi sonra bende abime bakıp dil çıkarttım. "Haydi yemeğe geçin. Sinan ellerini yıka"
-tamam anne

Mutfağa gidip yemekleri getirdim. Ve masaya oturdum. Abim içeriye girip yanıma oturdu:
-çirkin kardeşim nereye atandın?
-Kars'a

Abim gözlerime baktı baktı... yutkunup:
-Ne zaman gidiyorsun?
-2 gün sonra abi gidip ev ayarlamak ve yerleşmem lazım işe 1 hafta sonra başlayacağım.

Abim kafa sallayarak yemeğine döndü. Babam bana dönerek:
- kızım sen ev işini dert etme orada tanıdığım bir albay var o na söylerim seni bir lojmana yerleştirir hem güvende olmuş olursun.
-Tamam baba

Güzelce yemeğimizi yiyip odama geçtim , kars'a uçak bileti aldım. Ve eşyalarımı ufaktan toplamaya başladım. Sonra kapım çaldı "gel" Annem içeriye girdi.
-güzel kızım bak şimdi oralar soğuk olur Ankara'nın kışına benzemez kalın kalın kıyafetler köy tamammı yavrum

Tabi bunları söylerken gözleri dolmuştu.
-Annecim ağlama sakın hem siz gelirsiniz hem ben gelirim üzülme
-napayım kızım elimde değil ki, neyse hadi gelde ailecek film izleyelim
-tamam anne işim bitti sayılır zaten hemen geliyorum.

Annem odadan çıktıktan sonra valizi kapatıp bende salona geçtim annem mısır patlatmıştı.
Ailecek filmimizi izleyip odama çekildim ve uykunun kollarına kendimi bıraktım.

~2 GÜN SONRA~

İşte o gün gelmişti. Gidiyordum son kez odama bakıp dışarıda beni bekleyen ailemin yanına gittim

-her şeyini aldın demi kızım?
-Aldım annecim

Hep beraber arabaya bindik.
Havalimanına geldiğimizde uçağımın kalkamasına 15 dk vardı annem ve babamla vedalaştım sıra abime gelmişti boyum yettiğince ona sarıldım.
-abicim bak kendini kötü hissedersen beni ara tamammı ben her zaman yanındayım hiç bir zaman korkmada çünkü sen Sanem Güçlü'sün tamammı çirkin kardeşim?
-tamam abi

Son kez onlara bakıp uçağa bindim. Sabah erken kalktığım için uykum vardı biraz kestirmeye karar verip gözlerimi yumdum.

Uçağın sarsılmasıyla gözlerimi açtım evet gelmiştim yeni hayatım başlıyordu...
Uçaktan indiğimde soğuk rüzgar yüzüme çarptı gerçekten burası buz gibiydi.
Etrafıma baktım babam beni birinin alacağını söylemişti.
-Sanem Hanım

Arkamdan gelen sese döndüm ve benden baya uzun ve yapılı biriyle karşılaştım ve gözlerine baktım. Belkide bundan sonra hep bakacaktım...

AFİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin