İkiside öyle birbirine baka kaldı.
Alisa tekrardan koltuğa oturdu.Sinirli gözlerle Aytunç'a baktı."Bak Atakan'ı nerden tanıyorsun bilmiyorum ama onla görüştüğüm falan yok.O malın teki işte."
Aytunç'ta yanına oturdu."Benim de sevgilim falan yok.Bunu nerden çıkardın?"Alisa yerde oyuncakları ile oynayan Han'a baktı.Aytunç ne demek istediğini anlamıştı."Han o sırada sana sesleniyordu."
Alisa'nın gözleri fal taşı gibi açıldı.Han Alisa'yı neden abisinin sevgilisi olarak görüyordu ki?Anlayamamıştı.Alisa onu düşünürken Aytunç hemen lafa atladı."Atakan kim?"
Alisa bu duyduğu soruyla yerinden kıpırdayammadı.Alisa ne diyebilirdi ki?Atakan'ın ona suikastçı dedi diye özür amaçlı yemeğe götürdüğünden mi bahsetse?Yoksa eskiden ona aşık olduğundan mı bahsetse?Ya da instagramda onun postun altına yazdığı yorumdan dalga geçildiğinden mi bahsetse?Bilmiyordu.
Aytunç hala bir cevap bekliyorum."Neyse boşver beni ilgi-"
"Aslında ben eskiden ona aşıktım ama yaptığım küçük bir hata yüzünden bana suikastçı dedi.Bu durumdan üzüldüm ama bu onu takmadı sadece bir hayranı bu yaptığının yanlış yaptığını düşünüp beni yemeğe çıkardı.Ben onu gönlümü almak için yaptığını sandım ama sadece insanlara gösteriş yapmak içinmiş ondan sonra da ben de o mekanı terk ettim."
Alisa bunu tek nefesle söylediği için büyük bir nefes aldı.Aytunç gerçekten şaşırmıştı.
Aytunç çünkü Atakan'ın böyle olduğunu hayal etmemişti.
(Aytunç'un düşündüğü hayal)
Aytunç balkondan Atakan'ın ismini duyduğunda baya şaşırmıştı kimdi bu Atakan?
"Yok abla ya bugün Atakanla gitmicem bir yere.Sadece eve gelir biraz sohbet ederiz."
Aytunç Alisa'nın dediği şeyi duyduğunda gözleri açıldı.Demek ki Atakan Alisa ile birlikteydi ama Alisa Aytunç'a Atakandan asla bahsetmemişti.
"Evet ya Atakan bana çok aşık çok seviyor."
Aytunç duyduğu şeyle aklı yerinden oynamış gibiydi.
(Hayal biter)
"Sen ne düşündün ki Aytunç?"Aytunç bir şey diyemedi."Yoo ne düşüncem.Atakan'dan bahsetmedin ya bana hiç ondan sordum."
Alisa anladım işareti ile kafasını salladı.Alisa gözlerini Aytunç'a bakamıyordu.Kendisini biraz suçlu hissediyor gibiydi aynı şekilde Aytunçda.
Han bu sessizliği bozdu."Acıktım ben."Aytunc ona bakarak konuştu
"Abicim daha yeni kalktik kahvaltıdan nasıl acıktın?"Han aslında acıkmamıştı sıkılmıştı o yüzden öyle bir yalan atmıştı."Acıktım işte.Alisa abla bana kahvaltı hazırlasın."
Alisa kıkırdadı ve kanepeden kalktı."Tamam o zaman ben kahvaltı hazırlayayım Han'a"Aytunç da ayağa kalktı."Bende sana yardım ede-"
"Babam kişisinden arama"
Aytunç aramayı gördüğünde biraz içine bişi oturmuştu."Babamdan arama var da Alisa senin odanda konuşabilir miyim?"
Alisa evet anlamında başını salladı.Aytunç koşarak yukarı kata giderken Alisa Han'ı elinden tuttu ve mutfağa götürdü."Eğer bişi istiyorsan birşeylerin peşinde olmalısın."
Alisa Han'ı tezgahın önüne getirdi ve önüne domatesler koydu."Şimdi sen bunları yıkarken ben dolaptan kahvaltılık bir şeyler çıkartıcam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece ben
ChickLitAlisa küçüklüğünden beri çirkindi kimse sevmezdi onu Ailesi dışında... "Ama o yaz tatiline kadar"