2. Bölüm : Tanışma

99 11 59
                                    

Yorum ve oy atın ballarım🥹

İyi okumalar<33

~~~

Son saniyelerde, Kira yüzüne top yemişti ve elenen o olmuştu. Ufak tefek bir kargaşa yaşanmıştı. Gerçi pek oralı olmamıştım. Bulunduğumuz oda da ceza sahasıyla aynı boyuttaymış.

Spor aletleriyle dolu bir yerde, kenarda oturmuş izliyordum sadece. Koşu bandında koşmaya veya diğer şeylerle uğraşamazdım şu an. "Oi, sen. Öyle izlemeye devam mı edeceksin?"

Ağırlık çalışan turuncu kafaya baktım. "Evet, spor yapmaya niyetim yok. 12 kişi olduğumuz içinde maç olursa eğer, yedekte olacağım. Buraya ev işlerinden kaçmaya geldim."

Turuncu kafa ilkte bi' şaşırır gibi oldu fakat sonra ağırlık çalışmaya devam etti. "Adın, Akito'ydu di'mi?" Diye sordu. Sadece kafamı salladım. "Sen de, Rensuke Kunigami olmalısın. Ren desem sorun olmaz değil mi? Sen de bana Aki diyebilirsin."

"Öyle olsun bakalım. Bu arada... Sen gerçekten erkek misin? Bir erkeğe göre sesin ince."

Dedikleri doğruydu. Bozuntuya vermedim ve sorusunu cevapladım. "Ah, evet erkeğim. Sesimin ince olması benlik şey değil."

Bir süre sonra Ren'in yanına ilerleyip, elimi omzuna koydum. "Ren, kafeteryaya gidelim mi?" Diye sordum. Sıkılmıştım burada oturmaktan. "Ben böyle iyiyim."

Dediği şeyle kafamı salladım ve kafeteryaya doğru ilerledim. Yemek yemeyi planlamıyordum, aç değildim. Diğer takımlara göz gezdirecektim sadece. Tanıdık çıkardı belki?

Kafeteryaya girdiğimde, acıkmıştım ve yemek almıştım. Yemek olarak pilav ve çorba vardı. Bir de natto. Beni doyurmazdı gerçi ama idare ederdi. Etrafı da süzmüştüm. Tanıdık yoktu.

Yemek yedikten sonra, kafeteryada öylece oturdum. Birkaç dakika sonra Z takımı içeri girince ayağa kalktım ve çıkışa doğru ilerledim. "Ha? Akito bizimle yemek yemeyecek misin?"

"Ben çoktan yedim İsagi. Duş alacağım, size afiyet olsun." Dedim ve kafeteryadan çıktım.

Kimse yokken duş alsam daha iyiydi. Sonuçta saç bakım şeylerini elimde görseler kesinlikle şüphelenirlerdi. Hangi erkek saç bakımıyla bu kadar çok ilgilenebilir ki?

Bir süre sonra, odaya geri döndüm. Herkes uyuyordu. Duşta bilerek fazla kalmıştım çünkü ışıklar kapalıyken ve herkes uyurken üstümü değişsem daha iyi olurdu. Dolaptan kıyafetleri alıp, hızlıca üstümü değiştim. Yerime doğru yürürken, arkadan bir ses duyduğumda, korkup kendi ayağıma takıldım ve birisinin üstüne düştüm.

"Ne oluyor, nedir bu gürültü?"

Chigiri ile göz göze gelince, utanıp diğer tarafa baktım ve üstünden kalktım. "Özür dilerim, uykunuzu böldüm millet." Tam yerime gidecekken Chigiri kolumdan tuttu ve fısıldayarak, "Akito, dışarıya gelsene bi'." dedi.

Chigiri'nin dediğine başımı salladım ve odadan dışarı çıktık. Ne diyeceğini ya da soracağını merak etmiştim.

"Sen... Kız mısın?"

Sorduğu soru ile, donakalmıştım. Üstüne düştüğümde anlamış mıydı yani? Siktir...

"Ha? Hayır, değilim." Dedim. Aptal mıyım ben? Zaten anlamış! Ya da öylesine sormuştur? Umarım anlamamıştır. Ben böyle endişelenirken Chigiri sadece başını sallayıp içeri geçti. Ben de arkasından ilerledim ve yerine geçip uzandım. Anlamamıştı yani? Gerçi eninde sonunda anlayacaklardı.

~~~

"Form testlerinin sonuçları belirlendi, lütfen odanıza dönün ve yeni sıralamanızı onaylayın."

Blue Lock x Reader | Chigiri x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin