Oy+Yorum🥹
İyi okumalarrrr<3
Bu seferde Y takımı ile maçımız vardı ve ben yine yedeklerdeydim. Tabii ki de kendi isteğimle. Aslında bu maçta oynamak istemiştim fakat sonradan vazgeçmiştim. Z takımının bu sefer bir planı vardı fakat planla alakalı pek bir bilgim yoktu çünkü dinlememiştim. Dün gece bayağı konuşmuşlardı ve ben de antrenman yapıyordum o sırada. O yüzden hiçbir bilgim yoktu. "Oi, Z takımı! Bu sefer kazanın." Diye bağırdım. Onlarda hep bir ağızdan "Gözün arkada kalmasın!" diye bağırdılar.
Hadi bakalım.
Bu sefer kazanacaktık.
Kunigami, Bachira'ya pas atmıştı ve başlangıcı böyle yapmıştı.
Bachira'nın etrafını ise 3 kişi sarmıştı ve Bachira'da geriye pas atmıştı. Igaguri'ye yani.
Bu maçı plan ile kazansak bile, diğer maçlarda plan yapmak işimize yaramaz. En azından ben böyle düşünüyorum.
10 dakika dolduktan sonra pozisyonları değiştirmişlerdi. Bu gerçekten işe yarar mıydı?
Maçın sonunda göreceğiz işe yarayıp, yaramadığını.
Paslaştıktan sonra top Kunigami'ye gelince şut çekmişti fakat şutunu engellemişlerdi. Savunmaları sıkı gibiydi fakat buna rağmen Nagi'nin takımına 8-0 yenilmişlerdi.
Bir maç, planla başarılı olamazdı.
Aynı şey yine tekrarlanınca iç çektim. Ohkawa denen şahıs, dümdüz ileri koşmuştu ve kabarık saçlı çocukta ona pas atmıştı.
Bizimkilerin planı başarısız olacak gibiydi.
Fakat yinede bu maçı kazanacaktık, hissediyordum. Kazanamasak bile en azından berabere kalırdık.
Gol olacaktı.
Ve gol olmuştu.
Hayatımda Iemon kadar berbat bir kaleci görmemiştim.
Y takımı kendi sahasında paslaşıyordu. Evet, bu mantıklı bir hareketti ve zamanımız daralıyordu. "Naruhaya, Imamura! Biriniz değişsin benimle!" Diye bağırdım ve Naruhaya bana doğru baktı.
Ve değiştik.
Pekala, oyunu geri çevirelim.
Bu saçma plana uymayarak gol atacağım ve telefonumu geri alacağım.
Bir süre topu izledikten sonra, Ohkawa'ya doğru koşup, topu aldım.
2 kişi bana doğru koşup, çalım atmaya çalıştılar ve ben de sağa doğru, yani Bachira'ya pas atmıştım.
Neden böyle yaptığım hakkında, hiçbir fikrim yoktu. Sıkışmıştım ve sağa doğru pas atmıştım sadece.
"Bachira! Pas at!" Diye bağırdım.
Bachira'da bana pas atmıştı ve ben de önümde ki kişiyi geçerek, gol attım. Defansta zorlanmamıştım çünkü defanstakiler gol atacağım sanıp, Kunigami'ye yaptıklarının aynısını yapmışlardı. Ben de bunu fırsat bilerek, onları geçmiştim.
Diğer türlü onları geçmekte zorlanırdım. Belki.
İlk yarı benim golümle bitmişti.
İsagi yanıma gelip, "Aki, Bachira'ya attığın pas mükemmeldi." dedi.
Pas atmak istememiştim aslında.
"Kendi isteğimle olmadı." dedim sadece. İsagi ise başını sallayıp diğerlerinin yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock x Reader | Chigiri x Reader
FanfictionBlue Lock'ta ki tek kız olan Miura Akito, kız olduğunu Blue Lock'ta ki herkesten gizliyordur fakat Chigiri bunu fark eder. Peki, bundan sonra Akito nasıl devam edecek? Eğlencesine yazıyorum manga&animeye göre ilerleyeceğim.