Yorum+Oy🙏🙏 yalvarıyorum
İyi okumalarrrrrr💕
Bugün yine maçımız vardı ve Igaguri'nin yerine oynayacaktım. Gol atmak için ikna edebilmiştim ve oynamak istiyordum. Her şey telefon için tabii ki de. Online oyunlar oynamak istiyordum çünkü burada vakit geçmiyordu ben de sıkılıyordum.
Bizim takımda göz gezdirdim ve "Bunu kazanmak zorundayız beyler." dedim. Kazanmamız lazımdı, kesinlikle.
Ve dün toplantı yapmışlardı. Ben de katılmamıştım, yine ve yine. Ne planlarına ne de toplantılarına katılacaktım. Kimseyle takılmak istemiyordum, Chigiri hariç. Çok merak ettiğim birisiydi kesinlikle. İlk olarakta silahını merak ediyorum.
Sahaya çıkıp, pozisyonlarımıza göre yerleştik. Pekala, W takımını da yenerdik herhalde. Umarım.
Birbirine benzeyen iki adam, başlatmıştı maçı. İkizlerdi sanırım ya da kardeşlerdi. Bilemiyorum.
"Hadi bakalım." Diye fısıldadım kendi kendime. Umarım yenerdik. Bu iki kardeş biraz sıkıntı çıkarabilirdi, güçlülerdi, sanırım.
İkisine doğru koşup, topu almaya çalıştım fakat ikiside çapraz bir şekilde yön değiştirmişlerdi. Gerisini takımıma bırakabilirdim.
Arkama baktığımda ikisinin, sürekli çapraz yönde hareket edip diğerlerinide geçtiğini gördüm.
Siktir.
Bunları kim durdurabilir bu takımda?
Ciddi olamazsın.
Reflekslerimle belki durdurabilirdim ama pozisyonuma da dikkat etmem gerekli.
İsagi, "Chigiri! Onları durdurmalıyız." diye bağırmıştı. İki kardeşten birisiyse, "Chigiri mi? Şu camdan yapılmış dahi mi?" diye cevap vermişti.
Camdan yapılmış dahi?
Hadi ama Akito.
Chigiri'ye edilen bir hakaret için neden sinirleniyorsun ki?
Sinirlenme Akito.
Chigiri hiçbir şeyin değil.
Tüm bu düşüncelerime rağmen yine de sinirlenmiştim ve o iki kardeşten birisine doğru koşmuştum. "Camdan yapılmış dahi sensin, andaval it. Canın cehenneme!" Diye bağırdım.
Chigiri ona "camdan" denildiği için üzülmüştü sanırım.
Bir yerini mi kırmıştı da dalga geçiyorlardı?
Sanırım evet.
Eğer öyleyse ikisi de tanıdığıydı.
Topu kapamamıştım. Kapsaydım en azından o ikisine hava atabilirdim. Lanet olası itler.
O ikisi Chigiri ile uğraşırken, İsagi topu kapmıştı. Ben de bunu fırsat bilerek, Chigiri'nin yanına koşmuştum ve kulağına doğru "Şu sikik ucubeleri takma, canım. Bacağın kırılmış, ya da başka bir şey olmuş sanırım öyle duydum. Yine de kendinden vazgeçme." diye fısıldadım ve pozisyonuma geri döndüm.
İlk golü Kuon atmıştı.
Güzel.
1-0 öndeyiz.
Lakin, rahat değildim. İçimden bir his, bir bokluk olacak diyordu. Umarım olmazdı.
Kunigami topu kapmıştı ve Bachira'ya pas atmıştı.
Bu ikisinin odağını hemen kaybetmesi normal değildi.
Bir şeyler dönüyordu. Hislerime göre konuşuyordum, net değil evet ama hislerim hiçbir zaman yalan söylemedi şu ana kadar.
Kuon yine gol atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock x Reader | Chigiri x Reader
FanfictionBlue Lock'ta ki tek kız olan Miura Akito, kız olduğunu Blue Lock'ta ki herkesten gizliyordur fakat Chigiri bunu fark eder. Peki, bundan sonra Akito nasıl devam edecek? Eğlencesine yazıyorum manga&animeye göre ilerleyeceğim.