İyi okumalarrrr💕💕
Evettt, sonunda uzun bir bölüm yazdım.
Yorum+oy atmayı unutmayıınnn
~~~
Sonunda telefonuma kavuşmuştum. Gollerim yetersiz olduğu için takımdakilerden yardım istemiştim ve sonucunda telefonumu alabilmiştim. Kişilere girip, Akane'yi aradım.
İlk çalışta aramayı açtı.
"Akane, nasılsın?"
Karşı taraftan ağlama sesi gelince, güldüm. Bir yandan da koridorda dolanıyordum öylece. "Ağlamasana. Sohbet edelim doğru dürüst."
"Miura-chan, seni çok özledim. Ne zaman geri döneceksin?"
Dolaşmaktan sıkılıp, koridorda oturdum ve sırtımı duvara yasladım. "Görüntülü arayabilirim, istersen." Dedim.
Akane ise gerek olmadığını söylemişti ben de anlayışla karşılamıştım.
"Kardeşinin durumu nasıl?"
"Miura-chan, teşekkürker sorduğun için. Telefonu kardeşime vereyim, onunla konuş."
Akane'nin kardeşi, Leo ben buraya gelmeden önce yoğun bakımdaydı. Aslında kardeşi denilmezdi pek. Aynı yaştalardı, yani ikizlerdi.
Karşı taraftan Leo'nun sesi gelince gülümsedim. Yoğun bakımdan çıkmıştı demek ki ve artık durumu iyiydi. "Leo, nasılsın?"
"İyiyim Miura. Sorduğun için sağ ol, seni sormalı. Blue Lock diye bir projeye katılmışsın duyduğuma göre. Eğlenceli olmalı, değil mi?"
Anlatamayacağım kadar eğlenceliydi burada ki hayat. En azından dışlanmadığım ortamdaydım ve herkes beni anlayışla karşılamıştı.
"Anlatamayacağım kadar eğlenceli, Leo. Herkes erkek evet fakat eğleniyorum yinede."
Leo ise bir şey dememişti ardından Akane ile konuşmaya devam etmiştik.
Konuşmam bittikten sonra, oturduğum yerden kalktım ve çocukların antrenman yaptığı yere doğru ilerledim. Onları izlersem pek sıkılmazdım.
Çocuklar her zaman ki gibi, antrenman yapıyorlardı. Onların aksine ben sadece tembellik yapıyordum. Nagi'nin maçında oynamayacaktım. Evet onlara meydan okumuştum ve onları yeneceğimi söylemiştim fakat bu sefer bizimkilere güvenip, kenarda oturup izlemek istiyordum.
Kuon varken bu biraz zor olabilirdi ama belki fikrini değiştirirdi. Kuon'a güvenmiyordum ama her insan yaptıklarından pişman olabilir.
Chigiri'nin geldiğini görünce, gülümsedim. Ve kalbim daha hızlı atmaya başlamıştı.
Hadi ama, ne bu heyecan?
Sadece Chigiri yanıma geliyor değil mi?
Heyecana gerek var mı ki?
Ben bunları düşünürken, Chigiri yanıma oturdu. "Leo kimdi bu arada?" Sorduğu soruyla öylece ona baktım. Dinlemiş miydi yani? "Dinledin mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock x Reader | Chigiri x Reader
FanfictionBlue Lock'ta ki tek kız olan Miura Akito, kız olduğunu Blue Lock'ta ki herkesten gizliyordur fakat Chigiri bunu fark eder. Peki, bundan sonra Akito nasıl devam edecek? Eğlencesine yazıyorum manga&animeye göre ilerleyeceğim.