(Albert 'in Anlatım)
Yarışın olacağı yeri Hans bana konum olarak atmıştı vardığımda Hans'ı aradım, çünkü bu yarışlara beni o davet ediyordu, onun dışında burada tanıdığım kimse yoktu pek tanımaya da niyetli değilimHans telefonu açtı
Albert ;"Ich bin hier" (Almanca)
" Ben Geldim"Hans; " Wo genau bist du?" ( Almanca)
" Tam olarak neredesin? "Albert ; " Am Startpunkt der Rennstrecke hängt eine Flagge, ich bin da "(Almanca)
" Yarış pistinin başlangıç noktasında bir bayrak var oradayım "
Hans; " Okay, ich bin gleich wieder da
" ( Almanca)"Tamamdır hemen geliyorum" dedi
ve telefonu kapattı.
Burası oldukça kalabalık bir yerdi pek çok farklı motosikletli yarışçılar, onları destekleyen insanlar ve amigo kızlar vardı bütün yarışmacılar hazırlanıyor gibiydi neredeyse hepsinin arkasına binmeye hevesli Bir sürü artçı kız vardı. Kafamda siyah kaskım vardı motosiklet giysilerimin hepsi de siyahtı burada kaskımı çıkartmazdım çünkü gündüzleri bir şirketin CEO'suydum ve tanınmak haberlere ya da magazine çıkmak istemiyordum özellikle de dedemden çekiniyordum böyle şeylerden hiç hoşlanmazdı hele motosiklet sürdüğümü öğrensin hiç iyi tepki vereceğini sanmıyorum.
Bu yüzden burada lakabım " Helmmann" yani " Kask Adam "
lakabımdan memnunum, bu sırada bana doğru koşarak biri geliyordu biraz daha yaklaşınca bunun Hans olduğunu anladım omzuma dostça vurdu ve
Hans ; " Willkommen" ( Almanca)
" Hoşgeldin"Albert; " Mir hat es gefallen, wann beginnt das Rennen? "(Almanca)
" Hoş buldum yarış ne zaman başlıyor? "
Hans ; " Es sollte jetzt losgehen, du bist gerade noch rechtzeitig angekommen, keine Sorge, ich habe in deinem Namen mit ihnen gesprochen, du kannst Rennen fahren, Helmmann."( Almanca)
"Şimdi başlamak üzereydi tam zamanında yetiştin, merak etme Ben senin yerine onlarla konuştum yarışa katılabilirsin Kask Adam "
Albert; " Okay, Kumpel, dann lass uns Rennen fahren " ( Almanca)
" Pekala dostum yarışalım o halde" dedim.
Başlangıç çizgisindeki yerimi aldım benimle birlikte 10 motorlu daha başlangıç çizgisine geçmisti güzel bir yarış olacak gibiydi, motor sürmenin zevki adrenalini hissetmek o motorun sesi gerçekten çok keyifli kazanmak istiyorum çünkü hırslı bir insanım ve kazanmak benim için mutluluk demek.
Tabi kaybedebilirim sonuçta burada tanımadığım pek çok insan var belki benden çok daha iyiler ama ne olursa olsun elimden gelenin en iyisini yapıp güzel bir yarış çıkarmak istiyorum. Bitiş çizgisine odaklandım derin derin nefes aldım ve hazırım bu yarışı birinci bitireceğim.Ve Start verildi bayrak sallandı bütün motorlar gazladı ilk 5 motor çok hızlı çıkış yapmıştık hızla ilerliyordum gitgide ilk 3 motora düştük diğer 7 kişiyi arkada bırakmıştık arayı açmaya çalışıyordum ama önümdeki 2 kişi bayağı hızlıydı ve yol epey dönemeçliydi ilk dönemeçte 2. Motora epey yaklaştım çok hızlanmıştım ve dönemeçler çok keskindi bir yandan kontrolümü kaybetmemeye çalışıyor Bir yandan da yanımdakini geçiyordum geçerken yanımdakine baktım kask takmamıştı başında bir bandana vardı, orta yaşlarda epey deneyimli bir motorcuya benziyordu.
Onu geçtikten sonra artık sadece bir rakibim vardı ilerlemeye devam ettim ama dönemeçler de devam ediyordu gece olduğu için bu bölge çok karanlıktı yol lambaları da yoktu sadece motorumun farıyla ilerliyordum yaklaştım yaklaştım ve artık yan yanaydık dönemeçlerde bitmiş düz yoldaydık bittiş çizgisine çok kalmamıştı bu rakibide geçmek istiyordum 9 kişiyi elemiştim sadece biri kalmıştı, buna yenilmek istemiyordum tam yan yana geldik ben iyice hızlandım yola odaklandım ve hafif onu geçmiştim ki, bir anda motoru önüme doğru kırdığını fark ettim o an fark etmeseydim büyük ihtimalle kontrolümü kaybedip çok büyük bir kaza yapabilirdim erken fark ettiğim için manevra yaptım ve onun saldırısından kurtuldum anlaşılan yanımdaki hırslı ve pek ahlaklı bir yarışçı değildi bu onu yenme isteğimi daha çok arttırdı iyice gazı kökledim ve bitişi çizgisini ilk ben geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Demet Papatya
RomanceDinsiz ve kafası din ile ilgili sorularla dolu yarı Alman yarı Türk bir genç ile hafızlığını yeni bitirmiş dinini yaşamaya çalışan aynı zamanda üniversite hayalleri kuran genç bir kız.. birbirlerinden kilometrelerce ötede birbirini hiç tanımayan ik...