BEVEZETŐ
A nevem Kecskés Tiffany de mindenki csak Tifinek szólít, a nővérem Miss Universe azaz Kecskés Enikő. Nem túl jó a kapcsolatunk, igazából sosem voltunk összenőve. Ennek az oka az, hogy teljesen különbözünk. Míg Eni modell és mindig gyönyörű, én már kevésbé figyelek oda arra, hogy mindig top legyek. Azért, ha buli van kiöltözök de én nem szoktam sem sminkelni, sem kiöltözni nagyon. Egyszerű vagyok bár mások szerint bunkó. Ezt mindig meg is kapom, hogy ,,jaj, a nővéred Miss Universe te, is lehetnél, ha adnál magadra,,. Bekaphatja aki így gondolja, azt senki sem látta, hogy Enikő mit meg nem tett azért, hogy megnyerje azt a hülye versenyt. Azt csak mi láttuk itthon. Miután Danival nem túl szépen szakítottak mosolyszünet volt és nem is jött haza a nővérem amikor otthon voltam, mert én maradtam Daniékkal vagy is továbbra is velük lógtam. Igazából ők az igazi baráti köröm, nem fogok velük összeveszni mert ő megunta Danit mert nem vette meg neki a fél várost. Szóval a mai napig barátságban vagyunk és most Dani vett egy új házat aminek ma lesz a felavatása, alig várom már.
----------------------------------------------------
-Tifi, jössz ma West End-be? - Kérdezte a folyosó végéről körülbelül Kata.
-Nem. - Válaszoltam egyszerűen és a szekrényembe dobáltam azokat a dolgokat amiket a suliba hagyok.
-Miért? - Sóhajtva jött közelebb.
-Daninak házavatója lesz. - Zártam be a szekrényemet majd rá mosolyogtam.
-Vigyél el, kérlek! - Mondta egyből nagy szemekkel.
-Zárt körű lesz. - Nevettem fel.
-Ketten lesztek vagy mi? - Nevetett.
-Nem leszünk ketten de nyilván nem akarom, hogy az egész suli eljöjjön. - Mosolyogtam.
-Nem bízol bennem? - Nevetett.
-Nem. - Mosolyogtam.
-Ah, de ne már Tifi esküszöm nem mondom el senkinek. - Mosolygott.
-Nézd. - Mutattam ki a suli ablakon, Dani már ott állt a kocsijával. - Ha érdekel hol lakik akkor futhatsz a kocsi után.
-Undok picsa vagy.. - Nevetett. - Na mindegy akkor majd máskor gyere velünk!
-Jó, persze. - Mosolyogtam rá. Te vagy a picsa.
-Na szia! - Intett és ment a többiek után.
-Szia. - Mondtam majd lesétáltam a lépcsőn és kimentem az ajtón. - Figyelj már oda, bazdmeg.. - Vontam fel a szemöldökömet amikor nekem futott egy srác.
-Bocs, de látod azt a kocsit? - Nevetve mutatott Dani mercijére.
-Uhh! - Mosolyogtam. - Nézzük meg, gyere! - Mentem oda. Dani rám nézett türelmetlenül.
-Azta! - Járta körbe a srác.
-Ugye? - Mosolyogtam. Dani mutogatott de legyintettem egyet.
-Szállj már be, még ezer dolgot kell venni estére. - Húzta le az ablakot Dani.
-Én? - Kérdezte a srác nagyot nyelve.
-Persze. - Nevetett Dani. - Szerinted? - Húzta el a száját.
-Jó, jövök már. - Nevetve szálltam be. A srác elképedve nézett.
-Végre, ezer éve várlak. - Adott két puszit Dani.
-Feltartottak. - Csatoltam be a biztonsági övemet.
-Mert hagyod magad.. - Nevetve indult el.
-Így is bunkónak tartanak. - Nevettem halkan. - Ma már le is undok picsáztak szóval.. - Vontam vállat.
YOU ARE READING
NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||
Fanfiction||Nyolc év nem sok kor különbség. Kivéve, ha 17 éves vagy és a nővéred volt pasijáról van szó|| Kecskés Enikő húga, Tifi ugyan úgy megmarad nővére exének baráti társaságában mint azelőtt. Ennek persze a lány nem örül de nem is ellenzi, Tifi az egyik...