X. Fejezet - Valami nem stimmel..

732 57 9
                                    

-Basszus, szegény.. - Mondta Dani sóhajtva ahogy elhajtott a mentő a nővéremmel. Az a rendőr vitte el a pasit akit levideóztam enyelegni a nővéremmel.

-Ja.. - Mondtam és néztem ahogy elhajt a rendőr autó is.

-Azért ezt nem érdemelte meg.. - Mondta majd bement az ajtón.

-Én sem érdemeltem meg sok mindent.. - Nevettem halkan.

-Tif, most a múltról ne beszéljünk! - Sóhajtott. - Most te jól vagy és ez a lényeg!

-Igen.. - Sóhajtottam majd becsuktam az ajtót. - Össze szedem a maradék cuccomat aztán mehetünk is hozzád! - Mosolyogtam.

-Jól van, bébi! - Csókolt meg, a fenekemre csapott ahogy elindultam fel a lépcsőn. Elkuncogtam magam.

-Fura lesz, hogy minden cuccomat átvisszük hozzád. - Mondtam majd kinyitottam a szekrényemet, már egész kevés cuccom volt itt amúgy is.

-Hát, ez ilyen! - Nevetve ült le az ágyamra Dani.

-Úgy örülök, hogy most minden rendben van köztünk is és körülöttünk is! - Néztem rá mosolyogva.

-Gyere ide, bébi! - Paskolta meg a combját, oda mentem hozzá és leültem a combjára mosolyogva. - Én is nagyon örülök, hogy végre nyugi van! - Tűrte el a hajamat. - Szeretlek! - Nézett a szemembe.

-Én is téged! - Simítottam végig az arcát. Megcsókolt amit viszonoztam.

-Még egy utolsót szexelhetnénk itt ezen az ágyon! - Nevetett majd ledöntött az öléből az ágyra. - Már állok is! - Nézett ágyékára, ajkamba harapva néztem én is oda.

-Zárd be az ajtót!

Mutattam az ajtóra mosolyogva majd feltérdeltem az ágyon és leengedtem a redőnyt annyira, hogy csak kevés fény szűrődjön be. Visszadőltem az ágyra és végig mértem Danit ahogy levette a pólóját. Átöleltem a nyakát ahogy fölém hajolt, nyelves csókot adott amit viszonoztam egyből. Érzéki volt és lassú. Egyik kezével támaszkodott, a másik kezével feltolta a pólómat és a hasamat cirógatta amitől néha kirázott a hideg.

-Vegyük ezt le, nem kell rád! - Mondta majd levette a pólómat, kissé felkönyököltem. - Ez sem kell! - Nyúlt a hátamhoz és kikapcsolta a melltartómat, elmosolyodtam és visszafeküdtem az ágyra. - Isteni illatod van!

Búgta a nyakamba majd apró csókokkal halmozta el a bőrömet, egyre lentebb haladt. Mocorogtam alatta ahogy a melleimre tért, légzésem szaporább lett ahogy a jobb mellbimbómat ujjával simogatta míg a balt nyelvével. A tarkóját simogattam ahogy egyre jobban belemerültünk a dolgokba.

***

-Méltó búcsú volt az ágyadtól! - Nevetve húzta vissza a nadrágját Dani.

-Igen, tényleg! - Nevettem és felvettem a pólómat. - Viszont el kell mennem Kittihez szóval úgy gondoltam, hogy elviszel hozzá majd a cuccaimat magadhoz viszed aztán én is megyek majd csak már tényleg nagyon ég a pofám, hogy elfelejtettem a szülinapját.. - Sóhajtottam.

* Dani szemszöge *

-Jól van, bébi! - Mosolyogtam rá. - Akkor írok majd a srácoknak aztán összeülünk szerintem valahol!

-Rád fér egy kis kikapcsolódás! - Mosolygott ő is.

-Na akkor mehetünk? - Vettem vissza a pólómat majd megfogtam a két nagy táskát amiben a maradék cuccai voltak.

NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18)|| BefejezettWhere stories live. Discover now