-Fent van Redditen ahogy befosik az osztálytársad. - Nevetett Dani ahogy a nappaliba jött. Éppen nyújtottam kitolt fenékkel. - Oh! - Kuncogott.
-Námászté! - Nevettem. - Dani! - Kuncogtam ahogy mögém jött és ágyékát a fenekemnek nyomta.
-Ez tetszik! - Simította végig a hátamat.
-Azt mindjárt gondoltam! - Nevetve álltam fel rendesen, átöleltem a nyakát mosolyogva.
-Nincs kedved csinálni valamit? - Mosolygott le rám. - Elmenni valahova!
-Holnap suli. - Sóhajtottam.
-Azért egy napot kihagyhatsz, úgy is csak péntek lesz! - Sóhajtott ő is.
-Erős a csábítás. - Nevettem és hagytam, hogy a kanapéhoz lépkedjen velem.
-Nem bánnád meg! - Csókolgatta a nyakamat.
-Nem hagyhatok ki több napot! - Simogattam a tarkóját.
-És, ha elviszlek Balira? - Nevetett a nyakamba majd rám mosolygott.
-Na jó.. - Mosolyogtam rá halványa.
-Ez a beszéd! - Csókolt meg. Hamar átváltottunk nyelves csókra.
***
-Alig hiszem el ezt a látványt! - Néztem ki az ablakon. Csináltam egy fotót és fel is raktam a napomba.
/ kép forrása: pinterest /
-Itt tuti nem fog senki bántani! - Mosolygott és átölelt hátulról.
-Kár, hogy csak vasárnapig tudunk maradni.. - Sóhajtottam.
-Hát, ez tényleg kár! - Puszilta meg a nyakamat. - Jó lett volna legalább egy hét de, hát neked fontos a suli.. - Sóhajtott.
-Lemegyünk a medencékhez? - Mosolyogtam rá ahogy felé fordultam.
-Itt is van egy jó nagy kád ahol lehetünk meztelenek is! - Nézett a melleimre mosolyogva.
-Ha már Balin vagyunk nem a kádban akarok fürdőzgetni. - Nevettem.
-Jól van de este azért felavatjuk, nem? - Tűrte el a hajamat mosolyogva.
-De mindenképp! - Nevettem és megpusziltam ajkait. - Na megyek és átöltözöm és mehetünk is le!
-Jól van, bébi! - Mosolyogva dőlt le az ágyra, a telefonját nyomkodta.
***
-Baszki! - Nyögtem fel ahogy éreztem a forróságot, Dani még mozgott egy keveset majd kihúzódott belőlem és mellém dőlt, egymásra mosolyogtunk és megcsókolt amit viszonoztam. Végül nem a kádban szexeltünk mert nem volt kényelmes sehogy sem.
YOU ARE READING
NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18)|| Befejezett
Fanfiction||Nyolc év nem sok kor különbség. Kivéve, ha 17 éves vagy és a nővéred volt pasijáról van szó|| Kecskés Enikő húga, Tifi ugyan úgy megmarad nővére exének baráti társaságában mint azelőtt. Ennek persze a lány nem örül de nem is ellenzi, Tifi az egyik...