IV. Fejezet - Jó, végül is nekem mindegy..

1.2K 65 3
                                    

-Rendes Danitól, hogy átjött! - Mondta anya ahogy kipakolta a hűtőbe a dolgokat. - Ez mi? - Nézte a félig elszenesedett pizzát a pulton.

-Feltartottak a rendőrök és megégett.. - Dobtam a kukába. - De hogy-hogy haza jöttetek hamarabb? - Néztem anyára.

-Kavarodás volt és kiadták valaki másnak a szobát reggeltől és utána már elment a kedvünk. - Sóhajtott anya.

-Értem. - Vettem el egy almát a kosárból és beleharaptam. Kinéztem a konyha ablakon és Dani még nem ment el.

-Felmegyek, jó éjszakát! - Mondtam és felmentem a lépcsőn, közben feloldottam a telefonomat.

@ tdanny_official
Nem akarsz leszökni? Elmegyünk kocsikázni😌 Meg eszünk is valamit!

@ tiff.kecskes07
Izgisen hangzik de
nem szeretném, ha 
lebuknánk szóval
menj haza és jóéjt❣️

@ tdanny_official
🥲 jóéjt❤️‍🩹

Elmosolyodtam halványan és visszafeküdtem az ágyba, holnap suli szóval aludnom kéne. Alig bírtam elaludni.

***

-Tiff! - Jött oda hozzám Betti. Ő felettem jár egyel, tehát 12.-es.

-Szia! - Mosolyogtam rá majd lezártam a telefonomat. Jóban vagyunk mert az ő unokatesója Kevin szóval nagyjából egy cipőben vagyunk és megbízunk egymásban.

-Suli után lemegyünk a patakhoz, nem jössz el? - Kérdezte.

-De, jól hangzik! - Mosolyogtam. - Úgy is dög meleg van! - Nevettem.

-Igen! - Nevetett ő is. - Mikor végzel?

-Fél három. - Mondtam majd a telefonomra néztem mikor felvillant. Csak anya írt, hogy ma este színházba mennek.

-Mi is szóval akkor majd talizzunk az aulánál! - Mondta.

-Okés! - Mentem a matek terem felé, közben a telefonomra néztem mert rezgett. Elmosolyodtam féloldalasan. - Ez már zaklatás! - Nevettem ahogy felvettem.

-Szereted, hogy zaklatlak! - Nevetett Dani a telefonba. - Csak hallani akartam a hangodat!

-Mikor legutóbb ezt mondtad nekem érdekes vége lett. - Nevettem és felmentem a lépcsőn.

-Itt vagyok amúgy a sulid parkolójában. - Mondta miután megköszörülte a torkát, megálltam a lépcső fordulóban és kinéztem a parkolóra. Tényleg ott volt a kocsija.

-És hogyan fogom leigazolni a hátra lévő óráimat? - Nevettem halkan, a hajam végét pödörtem.

-Most inkább ülsz az órán minthogy velem legyél? - Nevetett.

-Programom is lett volna suli után. - Indultam el közben lefelé a lépcsőn. Becsöngettek közben.

-Nem hinném, hogy jobb programod lenne mint velem. - Mondta.

-Remélem otthon már jó a légkondid. - Sóhajtottam mosolyogva.

-Ott nem de a kocsiban igen. - Mondta. Szinte láttam magam előtt a mosolyát.

-Szokj le erről, hogy ide jössz a suli elé mert le fogunk bukni. - Mondtam és kisétáltam a suli ajtón, közben letettem a telefont és a kocsi felé mentem. Már pillangók voltak a gyomromban.

-Helló, bébi! - Mosolygott rám ahogy beszálltam a kocsiba.

-Szia! - Mosolyogtam rá és becsatoltam magam, Dani közben indexelt és kikanyarodott a suli parkolójából. Közben írtam Bettinek, hogy rosszul lettem és haza mentem.

NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18)|| BefejezettWhere stories live. Discover now