XV. Fejezet - Minden jó, ha a vége jó ( Befejező rész )

665 59 4
                                    

/ a kép forrása: pinterest /

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/ a kép forrása: pinterest /

Megnéztem a képet amin megjelölt Dani, elmosolyodtam szerelmesen. Örülök, hogy igent mondtam bár nem is akartam nemet mondani. Pár héttel ezelőtt még azt gondoltam nem fog menni de most úgy érzem még is csak kész vagyok erre, szeretem Danit és ő is engem. Ez a legfontosabb.

-Na most már írkálhatnak a pletyka lapok. - Nevetett Dani ahogy a nappaliba mentem.

-Hát, fognak is! - Nevettem.

-Nagyon szeretlek! - Nézett a szemembe. - Remélem tudod, Tif! - Tűrte el a hajamat.

-Én is nagyon szeretlek téged! - Mosolyogtam rá, végig simítottam az arcomat.

-Mindig is téged szerettelek. - Mondta halkabban. - Sosem szerettem a nővéredet csak a közeledben akartam lenni. - Nézett továbbra is a szemembe.

-Nekem is mindig bejöttél.. - Vontam vállat nevetve. - Ha már ennyire őszinték vagyunk!

-Akkor jól éreztem. - Nevetett és a derekamat simogatta.

-Irigy is voltam Enikőre. - Öleltem át a nyakát.

-Szerintem ő jobba rád. - Nevetett. - Ezt el is mondta amikor leszúrt.. - Nevetett halkabban.

-Magamat okoltam egy pillanatig.. - Sóhajtottam.

-De nem a te hibád volt, ő bolondult meg.. - Puszilta meg a homlokomat. - Soha, semmi nem volt a te hibád, bébi! - Nézett a szemembe.

-Tudom de fordított helyzetben te is magadat ostoroztad volna.. - Néztem rá.

-Akkor is magmaat ostoroztam amikor Balatonon.. - Sóhajtott. - Megtámadtak téged, úgy éreztem az én hibám mert felvállaltalak..

-De az sem a te hibád volt, az emberek tiszta őrültek.. - Sóhajtottam fejcsóválva.

-Az biztos.. - Ölelt magához, a mellkasába bújtam. - De most már minden jó, itt nem eshet bajunk és végre nem kell aggódnunk azon, hogy valamelyikünk elpatkol.. - Nevetett. Lehunytam szemeim nevetve.

* Dani szemszöge *

Megvacsoráztunk a hotel éttermében, nem volt rossz a kaja de nem is voltam elájulva tőle. Sokat beszéltünk Tiffel és tényleg olyan felszabadult volt aminek örülök nagyon. Addig maradunk itt Párzsiban ameddig csak kihúzza a pénz amit direkt mostanra gyűjtöttem össze, ahogy számoltam nagyjából két hetet tudunk maradni. Ő már elaludt de én nem tudok aludni szóval az instagramot pörgettem meg a ma készült képeket néztem, eszembe is jutott, hogy kirakok egyet egy szöveggel.

NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18)|| BefejezettWhere stories live. Discover now