🩷Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayınn🩷
1 Hafta Sonra
"Karya, Karya çobanlığa gidiyonmu? Karya!"
"Babaanne saat daha 5 ne çobanlığı ya uyucam ben"
"Bir haftadır fosur fosur uyuyon zaten kalk biraz temiz hava al hadi. Hem sen dün gece kendin dedin babaanne beni yarın çobanlığa kaldırsana diye"
Öyle mi demişim. Bunama başladı herhalde bende.
"Of ben gelmeyeceğim babaanne ya git sen"
"Hadi Karya hadi ben arkada inekleri koyunları yola çıkartıyorum sende hemen gel hayvanlar beklemez bak senin keyfini"
Babannem salondan çıktıktan sonra bende zar zor uyanıp tuvalete gittim. Musluğu açmamla kutuplardan gelmiş suyun yüzüme fışkırması bir oldu.
"Hassiktir ya BABAANNE! BABAANNE BU MUSLUK YİNE FIRTLADI YA. BABAANNE! Duymuyor ki."
Zar zor musluğu kapatıp Ultra lüks babaanne kombinimin üzerine mont giydim. Bir daha da o kadının aldığı hiçbir şeyi giymem. Ben babaanne kombinimle ve babannemle iyiyim.
"Hah Karya geldin mi"
"Yok. Gelmemeyi tercih ederdim ama neyse"
"Hadi söyleneceğine yürü inekler kaçıyor"
Benden neredeyse 45 yaş büyük olan babaannem resmen ineklerin ve koyunların peşinden Barış Alper Yılmaz gibi koşuyordu. Ciğersiz misin be kadın ben senin peşinde koşucam diye dalağım şişti iki adımı zor yürüdüm.
"Sabah şerifleriniz hayırlı olsun. Bu kız kimin kızı"
"Benim torun bu. Ali'nin kızı"
"Amaan Ali'nin kızı mı bu. Tanıdın mı beni?"
"Yok çıkaramadım kusura bakmayın"
"Kız ben İlkay yengen değil miyim. Tabi sen küçüktün o zamanlar baban rahmetli olduktan sonra annen seni çok getirmedi buralara. Şimdi ben senin babanın ebesi oluyorum.
"Ahaha adınızı anan çok oluyordur"
Anlık ağzımdan kaçan espirimi Allah'tan anlamamışlardı.
"Sen nereye böyle sabah sabah yenge"
"Benim Ahmet'imin kaynanası varya ölüm döşeğindeymiş. E nolucak koca karı bizim gelinin kardeşlerinde kalıyordu bakmamışlar kolunu ayağını kırmış. Gideyim bi' göreyim dedim"
"İyi yapmışın yenge. Hadi selam söyle"
Kadın yavaş yavaş bastonlarla gidiyordu.
"Fırın açılmış mıdır babaanne?"
"Bak bu kocakarının evine git evi tertemizdir. Eskiden bu her gün evine badana yapıyordu. Şimdi otura otura haftada bir yapıyor. Öyle herkesi de sokmaz evine."
"Hm"
Babaanne bu benim soruma bi cevap değildi ki of her neyse ya.
"İnekler kaçıyor Karya koş kovala anaa genç kız olacak bunlar birde"
İneklerin peşinden koşmaya başladım. Ben koştukça onlarda benden korkup kaçışmaya başlıyorlardı.
"BABAANNE GİDİYOR BUNLAR"
"E giderler tabi kız geçsene önlerine çevirsene hayvanları"
Babannem benden hayır gelmeyeceğini anladığında ineklerin önüne doğru koşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Sefer ki Başka
General FictionOkula yeni gelen öğretmene yakınlık hisseden ve bir geleceği olduğuna inanan Karya'nın dostluk , aşk, sevgi , nefretini konu alır.