Chapter 23: Aşk Diye

44 2 0
                                    

🩷Oylamayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayınnn. 🩷

"HAKAN!"

Koşarak gidip boynuna atladım ve sıkıca sarıldım. O da sıkıca sarıldı.

"Ne işin var burada? Nasıl buldun beni ?"

"Yoldan senin yaşlarında bir kız geçiyordu ona seni tarif ettim hemen tanıdı. Ya evine gitmiştir yada hala parktadır dedi"

"Ceyda herhalde çünkü burada olduğumu bi o biliyordu birde Allah. Neyse ya ne önemi var, buradasın işte."

Tekrar sıkıca sarıldım. Ardından ise 1 buçuk haftadır bana ulaşmadığı aklıma geldi. Sadece Hakan değil Mert'te öyle. Asrın backstabber'ını bu listeye eklemiyorum dahi. Ardından omzuna sertçe geçirdim.

"1 buçuk haftadır siz beni merak etmediniz mi ya!"

Kızılcık şerbeti Nursema edasıyla...

"Çok haklısın güzelim ama geçerli sebebim yani sebebimiz vardı. İlk Mert'in iyi olmasını bekledik sonra oradaki işleri hallettik falan. Ama çok haklısın özür dilerim birtanem"

"Mert'in neden iyi olmasını beklediniz noldu Mert'e? "

"Yani bende sonra Asrından öğrendim. Senin o son gördüğü halin aklında kalmış birde tüm yaşananlardan kendini sorumlu tutmuş. Ufak bi kriz yaşadı ama sorun yok şuan iyi hatta o da gelecekti ama birkaç işi varmış sonra gelecek."

"İyi dimi eminsin? "

"İstersen arayalım? "

"Evet çok isterim. "

Telefonunu bana verdi. Şifreyi girip rehberden Mert'i buldum ve aradım.

-Alo ho-

-Mert

-Karya sen misin?

-Tabiki benim aptal. Nasılsın? Şimdi öğrendim iyisin dimi?

-İyiyim güzelim merak etme

-Mert neden böyle saçma şeyleri kafana takıyorsun ve neden her şeyi kendinden sorumlu tutuyorsun. Zaten uzaktayım aklımı sende bırakıyorsun.

-Şu tribini bile özledim kızım ya dön artık. Bak dön yemin ederim bir daha seninle cüce diye dalga geçmeyeceğim.

-Mert konuyu kapatmaya çalışma.

-Güzelim ben cidden iyiyim birde sen gelsen daha iyi olucam.

-Şuan olmaz Mert ısrar etme. Seni çok seviyorum ama şuan gelemem. Ayrıca gelsem nerede kalıcam? O Asrın'a da içim soğumadı hala haberiniz olsun.

-Bizde kalacaksın bu da sorumu Karya. Ayrıca annemde seni çok merak ediyor.

-Tamam Mert biraz düşünücem ama yakında dönmem. Kendine iyi bak Ayla teyzeye selam söyle.

-Tamam güzelim sende.

Telefonu geri verdim.

"Seni de çok özledim."

"Bende seni çok özledim"

Sarıldık ardından ise parktaki duvara oturduk.

"Ee sen napıyorsun burada tek başına?"

"Hiç. Canım sıkıldı bide kafa dinleyeyim dedim. Okul nasıldı?"

"İnanır mısın hiçte düşündüğün gibi birşey olmadı gayet sıradandı. "

"Yılan ordamı hala?"

"Kim? Çisem mi? Taburcu oldu okula bile döndü"

"Çisem okula döndü ve okul sıradan mıydı? "

Bu Sefer ki Başka Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin