💗Yorum yapmayı ve Oylamayı Unutmayınnn 💗
Hakanın gözünden...
Kaç saattir okuldayım Karya bir kere bile yanıma gelmedi hem bugün öğretmenler günü değil mi bu kızın asıl bugün yanıma gelmesi gerekiyordu. Gerçi Emre hocası dururken benim yanımamı gelecek. Emre kim ya ben dururken. Gerçi bana ne oluyor ya istediği kişiyle konuşur istediği kişiye hediye alır. Hayır hediyeden değilim gelip bir kutlasa da olurdu.Sınıfa girdim. Bugüne özel ders işlememeye karar verdim. Gözüm en önde Karya'yı arıyordu ama hanımefendi bir anda atarlanıp en arka yerine geri geçmişti. Bu kız harbiden beni delirtecek. İlk öğretmenler günüm ve en sevdiğim yani değerli bir öğrencim öğretmenler günümü kutlamıyor. Hatta hanımefendi kafasını kaldırmaya bile tenezzül etmiyor.
"Öğretmenler gününüz kutlu olsun hocam."
"Teşekkür ederim. "
Sınıf kendi halinde muhabbet etmeye başladığında bende elimdeki kitaba daldım.
"Hocam."
"Efendim Asrıncım."
"Bana söyleyebirsiniz benden sır çıkmaz."
"Ne demek istediğini anlamadım Asrın."
"Utanmanıza gerek yok söyleyin işte ya sizde ne nazlı çıktınız."
"Pardon."
Asrın kulağıma yaklaşıp Telefon ekranımdaki Çınar ve Karya'nın fotoğrafını sordu. Belli oldu Asrın'ın dilinden artık kurtulamayacağım. Hem ben o fotoğrafı Çınar var diye koydum.
"Sen yanlış görmüş olmalısın Asrıncım hem ne olursa olsun telefonuma bakmaman gerekirdi."
"Gözüm ufak kaçamak yapıp kaymışsa nolmuş hocam. Hem ben gördüm bir kere hadi size geçmiş olsun."
"Pekii. Tabiki istediğine inanmakta özgürsün."
"AA bu kitabımı okuyorsunuz. Biliyorum ben bu kitabı başrol adam sevdiği kadın için ekran fotoğrafı değiştirir gibi kılık değiştiriyor. Ama sonu berbattı-"
"Sakın söylem-"
"Kızla erkek intihar ediyor."
"Sağol Asrıncım bunu söylemen çok iyi oldu."
"Ay ben sonunu söyledim dimi kusura bakmayın ya. Ama merak etmeyin evleneceği adamın babası olduğunu söylemedim en azından rahat rahat okuyun."
"Oh artık onu da söylemiş oldun. Hem babasıyla nasıl evlenecek ki çok saçma değil mi ."
"Ya hocam işte hayatta en ummadık kişiler birlikte oluyor."
"Fitnat ve Talat niye intihar ediyor?"
"Ekran fotoğrafınızda Karya'nın olduğunu söyleyin bende size sonunu anlatayım."
"Neyse boşver ben bir ara okursam öğrenirim."
"Hocam ya valla sizle de anlaşma yapılmıyor. "
Asrın bana trip atıp gitti. Fotoğrafta Karya olmasına rağmen Karya bu kadar diretmedi öğrenmek için. Kitap okuma hevesim de kaçtı. Muhabbet edecek bazı şahıslarda hediye vermek için enerji depoluyor herhalde.
Dersim bittikten sonra öğretmenler odasına gittim. Odaya girer girmez istemsizce gözüm koltukta oturan Emre'ye kaydı. Yanına gidip oturdum.
"Hakan bugün gidiyoruz dimi."
"Hıhı gidiyoruz."
"Hayırdır senin moralin mi bozuk."
"Yo niye bozuk olsun ki. Ya bak ne dicem sana senin yanına benim sınıftan şöyle şu boylarda , hiperaktif , sakar, kahverengi gözlü, tatlı bir kız geldimi. Yanında sarışın bir kız ve uzun boylu , dağınık saçlı bir erkekle takılıyor genelde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Sefer ki Başka
Ficción GeneralOkula yeni gelen öğretmene yakınlık hisseden ve bir geleceği olduğuna inanan Karya'nın dostluk , aşk, sevgi , nefretini konu alır.