BASKIN.

19 3 8
                                    

Heyyo⭐yeni bölümümüz gelmiştir efendim🎀💅

Öpüldünüz muck 😍

Herşey güzel sonla biter derler yani tüm hikâyelerde öyle olur değil mi ama benim ki güzel biticek gibi değil.

Ben Cihanın yanına doğru koşarken annemlerin geldiğini anlatmaya çalıştım ama ben anlatana kadar zaten annem ve babam içeri çoktan girmişti.

"Cihan'cım sen mi geldin?" dedi annem, o sırada valizleri içeri alıyordu.

"Evet" dedi ve devam etti"Pelin Teyze aslında biz film gecesi yapıcaktıkda"

Evde bir sessizlik oldu..

"Ben artık gideyim" dedi Cihan ve ışık hızıyla evden çıktı.

Evet şimdi hesaplaşma zamanı annemlerin sorgusuna çekilmeden önce Minayı halletmem gerekiyo, ama onu halletmem içinde yerini bulmam gerekiyor.

BEN NASIL Bİ İŞE DÜŞTÜM YA

Ben ne yapıcağımı düşünürken babam söze atıldı "Alina" dedi ve devam edicekken sözünü kestim ve başladım.

"Tamam haber vermem gerekirdi bu kadar mı?" dedim tek bir nefesle.

Annem ve babam şaşkınlıkla bana bakıyordu çünki böyle bir cevap beklemiyorlardı.

Aslında bende böyle bir cevap vermezdim ama belki Mina olduğu için böyle davrandım bilmiyorum.

Annem suratını asarak mutfağa doğru gitti, bir kaç dakika sonra mutfaktan bir çığlık geldi.

"ANNE!" diye bağırarak babamla beraber mutfağa doğru koştuk.

"Anne iyi misin ne oldu" dedim o kadar telaşlanmıştım ki yüreğime iniyodu.

"Alina sen kek yapabiliyor muydun kızım" dedi annem bende önemli birşey olduğunu zannetmiştim.

"Eve-" diyecekken annem sözümü kesti. "Tamam kızım yapta bu kekin yarısını yakmışsın ya Alina"

Ne nasıl yakmıştım, annem yanına giderek yarısını yakmış olduğum keke baktım.

Kekin yarısı sanki kül olucak gibi simsiyahtı diğer yarısı ise normal kekdi.

Anneme şaşkınlıkla bakarken annem içerdeki valizleri taşımaya başladı.

"Kenan taşımama yardım etsene"diye bağırdı annem yatak odasına doğru.

Tam babam cevap verecekken ben söze atıldım " Anne sen bırak ben taşırım" dedim evet tamamen yalandı çünkü bir an önce Minayı bulmam gerekiyordu ya da diğer seçenek annem bulursada ben kendimi kapının önünde bulurdum.

Annem başını sallayarak beni onayladı. Ben beş dakika içinde tüm valizleri yatak odasına taşımıştım görev başarılı ama Mina ne olucak?

Ararsam olmaz mesaj atsamda belki telefonu sesizde değildir. Şimdi bu evde onu mu arıyım.

Tamam sen birinin evine girdin nereye saklanırdın? Bekle ben birinin evine gitmezdim ki bu nasıl saçma bi soru böyle.

Tüm odalara baktım en sonunda tek bakmadığım yer kiler kalmıştı tam kapıyı açacakken annem seslendi anne tam zamanı buluyosun gerçekten.

Salona doğru giderken tekrar birşeyler söyledi ama hiçbirini anlamadım,beynimde sorun var heralde.

Annem taşınmakla alakalı şeyler söylüyordu eğer gerçekten taşınırsak gram üzülmezdim okuldaki rezalet ayrı evdeki rezalet ayrı bir işkence.

Annemin yanına gittiğimde sustu ve sadece şunu söyledi"Taşınıyoruz"dedi ve bana bakmaya devam etti bende bi üzgünlük bekliyordu ama gram üzülmemiştim onun aksine"Nereye taşınıyoruz?" dedim annem tam konuşacakken babam sözü devraldı.

"Manisa'ya" dedi babam kararlı bir şekilde.

Demekki bu kadarmış Ankara'dan taşınıyoruz yeni arkadaşlar, burdakilerden bir hayır gelmedi zaten.

Dur bir dakika

BEN MİNAYI UNUTTUM

İçimden isyan ederken kiler kapısının cızırtılı açılma sesi geldi kulağıma...


Vuaaa⭐ Bölüm sonuuo🎀

Nasıl beğendiniz miii💓

Oylamayı ve takip etmeyi unutmayınn😽

Seviliyosunuz Muck😍

OKUL KORİDORUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin