MUCİZE.

10 1 3
                                    

  Heyyoo⭐ Yeni bölümümüz gelmistir efendiiim 💅

 
  Başlangıç, yepyeni bir başlangıç başlangıçları oldum olası sevmem yeni bir mekan oraya alışmak bana göre şeyler değil, ama sanırım başlangıçları sevmeye başlıycam.

  Kilerin kapısı cızırtılı sesini duyduktan sonra ne yapacağımı bilemeyerek aklıma ilk gelen şey olarak öksürdüm.

  "Alina annecim iyi misin?" dedi annem sesinde telaş vardı sanırım kararı duyunca böyle olduğumu zannetti.

  "İyiyim anne, sadece çok ani bir kararda ona şaşırdım" Kesin öyledir ya.

   Ben aceleyle kiler kapısına doğru ilerlerken dış kapının hemen bitişiğinde olan  Mina'yı buldu gözlerim. Elimle ona gel işareti yaparak onu odamın içersine doğru çektim, kapıyı kilitledim. Tekrar baskın yemek istemiyorum.

   "Annemgil kapı sesini duyucaktı, ne yaptığını sanıyosun sen" az kalsın yakalanıcaktık ve hepsi bunun olmayan beyninin suçu olucaktı.

   "İstediğimi yaparım" dedi tehditkar bir sesle ve ekledi "Senin evine gelip de saklanmak zorunda değilim ben"

   Kendini ne zannediyodu bu?Bi tane koysam Arabistan'a sürgüne gidicek haberi yok.

   "Sesini çıkarma" Ben bu sümüğü nasıl dışarı göndericem şimdi?

   "Atla" dedim birden.

   "Ne diyosun be" dedi bu sümüğe birisi benle nasıl konuşması gerektiğini öğretsin yoksa Arabistan'a sürgüne gidicek.

   "Camdan atla yoksa seni bacadan atmak  zorunda kalıcam" Tamam baca olmasada camdan atlasın yani sonuçta zemin katta oturuyoruz.

   "Ben camdan falan atlamam ıyy" dedi iğreniyormuş gibi bir ses çıkararak.

    Koşarak cama doğru gidiyordum ki kolumdan çekiştirerek beni durdurdu.

    "Eğer şimdi kolumu bırakmazsan..."

    "Ee? Bırakmazsam ne yaparsın beni mi dövüceksin?"

    Tamam Alina sakin ol 1.Sınıfa dönüşme en son bu kavgaları 1.Sınıfta yaptın.

    Tek bir hamlede kolumu ondan kurtardım ve cama ilerleyerek camı açtım.

    Mina kapıyı açmaya çalışırken kilitli olduğunu anladığında bana doğru bakmaya başladı.

    En sonunda ona doğru ilerlediğim sırada bir şeyler mırıldandı onun fikirleri benim için çokda önemli değildi açıkçası.

    Ona doğru ilerledim ve onu kucakladım, ne? Bir dakika ben gerçekten bu sümüğü kucakladım mı?Yüz seksen kere ellerimi yıkıycam.

    Kucakladığım gibi camdan atmam bir oldu Mina'nın o gülünç çığlığı ve bir kırılma sesi kaldı geriye.

    Annem ve babam gelmeden bir an önce hemen kapının kilidini açıtım, bilgisayarı kucağıma alıp yatağımın üstüne oturdum yarım dakika sonra annem odaya daldı.

   "Alina sen mi çığlık artın ne oluyor böyle?" Yok anne sadece...

   "Yok anne bilgisayardan dizi açmıştım ondan geldi ses sesi fullemişimde"

   Annem başıyla onaylayıp odadan çıkacakken "Alina 2 gün sonra eşyaları toplayıp nakliye aracına vericez canım sende ona göre eşyalarını toplarsın" dedi ve çıktı.

   Annem odadan çıktıktan sonra yarım saat telefonda takıldım. Video izlerken yukardan bir bildirim geldi mesaj Minadandı mesajda şöyle yazıyordu...

   Görüşücez Alina
 
   Görüşürüz tabi.

   Birisi şu kıza mesaj atmayıda öğretsin bu nasıl klişe bir mesaj?

   "Goroşocoz Olono"

   Odadan çıkıp annemlerin yanına salona giriş yaptım, annem bana ters ters bakıyodu...

   Allah'ım inşallah yediğim bokları öğrenmemiştir.

   "Alina bu hesap senin mi?" Yani tamam hangi hesap olduğu değişir.

   Telefonu bana doğru çevirip bir fake hesap gösterdi, "Hayır anne, ben fake hesap kullanmıyorumki"

   "Hesap adı senin adın ve soyadın" Ne hangi gerizekalı benim adıma hesap açar?

   "Anne sınıftakiler bazen bizim üzerimize fake hesap açıyorlar ondandır, biliyosun fanlarım çok" Belki yutmuştur?

   "Neyse ben eşyalarımı ayıklayayım" diyerek ışık hızıyla odama kaçtım.

    Nasıl ya neden bana fake hesap açsınlar onlara ne yani git kendi hesabına fake hesap aç.
   
          

                                      ꕥ

   Odamda eşyalarımın bir kısmını ayırdıktan sonra saate baktım 21.18 ama yinede iyi ilerledim?Mutfağa gittiğimde çoktan yemek hazırdı annem ve babam yerini almış beni bekliyordu.

    Hızlıca yerime geçip yemeğime başlayacaktım ki annem "O hesap senin Alina" Ya bu kadın artık yakamı bıraksın.

    "Anne ben neden fake hesap kullanayım ki" Niye kullanıyım kii

    "Biyografide doğum günün yazıyordu ama" Ne bir dakika benim doğum günümü ailemden başka kimse bilmiyor, ben doğum günümü şu ana kadar kimseye söylemedim.

    "Anne sende biliyosun ben doğum günümü kimseye söylemem ve de sosyal medyada asla paylaşmam"

    "Ben hallederim" dedi babam, babam subay olduğu için yapan kişinin nerden yaptığını falan bulabilirdi, buda benim işime gelirdi.

  Vuaa⭐
  Bölüm sonuuo 💕
  Beğendiniz dimii💅
  Oy vermeyi yorum yapmayı ve takip etmeyi unutmayuun 💓
 
  Bu bölümden sonraki bölümde ana erkek karakter Uzay sahneye çıkıcak.

   Seviliyosunuuuz😍

OKUL KORİDORUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin