Heyyoo⭐Yeni bölümünüz gelmistir efendiiiim💅
Hesap, kim benimle uğraşmak isterki, eğer uğraşmak istiyorsa bende onla uğraşırım hadi bakalım.
Babam hesabın nereden ve hangi telefondan açıldığını bulmak için bir buçuk saat beklememizi söyledi.
Tamam bir buçuk saat dayanabilirim değil mi? Odama geçip bilgisayarda vakit geçirdim, bekle ben neden gizli fanımı araştırmıyorum? Evet hesap ismi benim adım ve soy adımdan oluşuyordu arama butonuna Alina Asa yazıp arattım evet bana açılan fake hesap... Tıklayıp hesabı incelemeye başladım.
Bekle, biyografiye doğum gününü yazdıktan sonra altına birşeyler daha eklemişti Yıldız *kayan yıldız emojisi* Yıldız mı?
Ben de uçak sana uçacacam şimdi.
Yıldızı sonradan eklemişti, annem hesabı bir saat önce gösterdiğine göre bu yazıyı şimdi yazmıştı.
Profil tuşuna tıklayarak kendi hesabımdan çıkıp yeni bir fake hesap açtım, adı ne olmalıydı?
Ona göndermelik bir şeyler olursa Alina olduğumu anlardı bende adımı uçan_roket yaparım evet harika oldu biyografiyede uçan roket koydukmu tamamdır.
Arama yerine girip tekrar o hesabı bulup istek gönderdim evet şimdi en sıkıcı yerine geldik beklemek, dur bir dakika ben daha profil fotoğrafını koymadım, pintereste girip uçan roket fotoğrafları aramaya başladım.
En sonunda güzel bir fotoğraf bulup onu profil fotoğrafı yaptım.
Hesapla uğraşırken kurduğum alarm çaldı demekki bir buçuk saat doldu.
Şu yıldız bey hanımla tanışma zamanı.
Koşarak salona doğru giderken annem ve babam sanki beni bekliyormuş gibi bakıyorlardı, "Oldu mu? Buldunuz mu?" diyiverdim.
Babam başıyla onayladıktan sonra yanına gelmem için bana yer açtı bende hemencicik yanına geldim.
Babam telefonuyla biyerlere girdi ve sonunda bir dosyaya tıkladı evet burda hesabın tüm bilgileri vardı, incelemeye başladım hesabın oluşturulduğu yer-Manisa
Ne bu adam bizim taşıncağımız yerden mi bana hesap açmış?
Karşılaşırsak onun yüzüne tükürmek ilk yapıcağım şey olucak.Hesapta kişisel bilgileride vardı ama pek ilgilenmedim odama doğru koşarak telefonumu kapıp tekrar geldim ve telefon nunarasını yazmaya başladım.
Adı neymiş bunun Uzay bu nasıl isim ya aynen canım bende evren nasılsın?
Rehbere kayıt ettim-Fanım Uzay, salondaki işim bittikten sonra odama girdim, ne diyecektim ben şimdi, acaba ne desem.
O benim canım olurken bana sormadı bende onla konuşurken ne diyeceğimi düşünmeme gerek yok.
Aradım, ben gerçekten bunu yaptım mı? Bekle ben neden böyle heyecanlandım?Çaldı, çaldı ALLAH'IM AÇTI.
"Alo kimsiniz?" dedi sesinde gram endişe yoktu sanki beni tanıyormuş gibi rahat bir şekilde cevap vermişti.
"Alina Asa, sizde fanım olmalısınız?"Evet çok güzel bir giriş yaptım çok havalı oldu.
"Sıçtık"fısıltı şeklinde söylemişti, ve yüzüme kapattı.Kim oluyo bu ya?Babam benim yüzüme kapatmıyo da bu platonik fanım mı benim yüzüme kapattı?
Whatsapp'a girip ona mesaj yazmaya başlamıştım ki resmini gördüm büyüttüm fotoğrafı, o kadarda yakışıklı değil, ben daha yakışıklı hayal etmiştim.
Yazmaya başladım..
Sen kim oluyosun ya?
Görüldü attı. Görüldü ne ya bakıcaksan bak işte kardeşim Allah'ım sende benim fanımın dualarına görüldü at.
Yazıyor...
Ben kim olduğumu değil'de senin kim olduğunu çok iyi biliyorum
Ya ben kendimi biliyorum ben seni soruyorum yarım akıllı.
Yazmaya başladım.
Sen kim olduğunu zannediyosun ya?
Yazıyor...
Ben Uzay Fanın
Yazmaya başladım...
Adının Uzay olduğunu biliyorum yarım akıllı
Ben ona yazarken annem odaya daldı "Hadi uyu artık bırak o telefonu" Anne bekle fanımla konuşuyorum."Tamam anne" deyip son bir mesaj daha gönderdim.
Neden bana fake hesap açtın?
Bu sorunun cevabını malesef ki yarın bulucaktım ya da hemen şimdi, annem odadan çıktıktan sonra bir saate yakın bekledim yavaşça odamın kapısını aralayıp yatak odasına doğru parmak uçlarımda gittim, annem ve babama baktım uyuyorlardı bu da demekki görev başlasın.
Odama gidip telefonumu aldım, parlaklığı kıstım ve yatağa oturdum, bakalım cevap yazmış mı? Görüldü atmış, Son görülme 23.09 görüldü atmasın artık yeter.
Yazmaya başladım..
Manisa'da yaşıyosun değil mi? Bende Manisa'da yaşıyorum.Tamam şuan Ankaradayım ama Manisa'ya taşınıcağımız için bir şey fark etmez bence.
Çevrimiçi oldu, ve yazmaya başladı.
Gerçekten mi? Buluşmak ister misin?
Bu kendini ne zannediyor ya?Ne hakla benle buluşuyo ya? Ne zannediyo bu kendini?
Yazmaya başladım...
Hangi hakla sen kendini ne zannediyosun ya?
Yazmaya başladı...Bilmem belki fanın olarak:)
Tamam belli artık bu Uzay denen çocuk benim fanım bile olamaz, benim sokakta gördüğüm biri bile olamaz.
Belki nefret ettiğim birisi olarak kalır.
Vuaa⭐
Bölüm sonuuoo💅
Nasıl beğendinuz muu💓
Uzay hakında düşüncelerinizi bekliyoree💕
Aslında Uzayı biraz daha karizmatik yapıcaktım ama beynim yetmedi🥲
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayun🎀
Seviliyonuuuz😍