Keyifli okumalar dilerim ❤️
Youtubeden gelenler var mı?
Youtube: damlayazarr
Burdan da takip ederseniz mutlu oluruz ❤️
Hadi ilk bölüm ile başlayalım.
Oy ve satır arası yorum gerekmektedir bölüm gelmesi için📍
Not⚠️: travması olanlar okumasın! Çünki bu kitapda binlerce travmalarla karşılaşacaksınız. ‼️
1. Tecavüz
2. Şiddet
3. Kan
4. İşgence ve s.Bölüm şarkısı: Gülşen - dillere düşeceğiz seninle🎼
Mavi Yıldırım.
Bazen hayat insana öğle bir oyun oynuyor ki, oyuna nasıl ayak uyduracağımızı bilmiyoruz. İnsanlar 'hayat acımasız' diyor ama asıl acımasız olan insanların kendisi ve oyunu var eden de insanlar. Derin bir iç çekip bilgisyarımdaki haberde gözlerimi gezdirdim.
'SON DAKİKA: İstanbul Fatih'te kan donduran vahşet! 19 yaşındaki Semih Çelik, Ayşenur Hilal ve İkbal Uzuner'i yarım saat arayla katletti! Kafasını kesip...
Son Dakika: İstanbul'un Fatih ilçesinde tüyler ürperten iki kadın cinayeti işlendi. 19 yaşındaki kasap olduğu bildirilen Semih Çelik, Fatih ve Eyüpsultan ilçelerinde iki kadını vahşice öldürdükten sonra, Edirnekapı surlarından aşağı atlayarak intihar etti. Semih Çelik adlı katil zanlısı önce Eyüpsultan'da eski kız arkadaşı olan 19 yaşındaki Ayşenur Halil'in boğazını keserek vahşice öldürdü. Bu cinayetin ardından yaklaşık yarım saat sonra Eyüpsultan'daki okul arkadaşı İkbal Uzuner'in evine giden Çelik burada genç kızı öldürerek 6 parçaya ayırdı. Katlettiği genç kızların kestiği vücut parçalarını yanına alarak Edirnekapı Surlarına çıktı. Önce genç kızın kafasını atıp ardından da kendini atarak intihar etti. Çelik'in evinde düzenlenen arama çalışmalarında ekipler, içinde kara kalemle çizilmiş parçalanmış insan figürleri olan bir defter buldu.'
Yine bir kadın cinayeti...
Ne kadar böyle devam edecekti?
Bilgisayarımı kapatıp komidine bırakarak tekerlekli sandalyemdeki tuşa basıp, pencere kenarına geldim.
Yıldızların ve ay dedenin ışığı bahçeyi aydınlatırken burukça gülümsedim. Keşke karanlık hayatımda böyle aydınlansaydı.
Derin düşüncelerime dalmışken kapım bir anda, sertçe açıldı.
Hayır lütfen
Kapının sertçe duvara çarpması ile kalbimin ritmi değişmeye başladı.
"Beni özledin mi?" Bu sese hayatım boyunca nefret edeceğim.
"Dayını özlemedin mi Mavi?" Dayı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ ALYANS +18
SonstigesAilesi tarafından leke olarak görülen sakat bir kadın... ~MAVİ YILDIRIM~ Löseme hastası kızına, bebek doğurmak için kadın arayan baba.... ~BARLAS AKSOY~ Yıllar ön...