Bölüm 1

1 0 0
                                    


Bölüm 1: Çağrı

Gecenin karanlığı, askeri üssün sessizliğiyle birleşmişti. Ethan Rhodes, üssün kontrol merkezinde masa başında oturmuş, gün boyunca aldıkları istihbarat raporlarını gözden geçiriyordu. Önünde duran harita, düşmanın son hareketlerini ve stratejik noktaları gösteriyordu. Kafasında bin bir düşünceyle, gözleri raporların üzerinde gezinirken, üssün kapısında ani bir tıklama duydu.

Kapı açıldı ve içeriye Aria West girdi. Teknoloji uzmanı, sessiz adımlarla Ethan'ın masasına yaklaştı. Ethan, genç kadının varlığını hissetti ancak gözlerini kaldırmadan konuştu, "Herhangi yeni bir gelişme var mı?"

Aria sessizce, "Evet, komutan. Düşman birlikleri güney sınırımıza doğru hareket ediyor. Marcus, gözlem kulesinden onları izliyor," dedi.

Ethan, dudaklarını sıktı ve kaşları çatıldı. "Her zamankinden daha hızlılar," diye mırıldandı. Son günlerde düşmanın hareketlerinde bir değişiklik olduğunu hissediyordu. Sanki bir şeyler değişiyordu, ama ne olduğunu tam olarak anlayamıyordu.

"Marcus'a emir ver, onlara daha yakından gözlem yapmasını söyle. Biz de hazırlıklı olmalıyız," dedi Ethan kararlı bir tonla.

Aria başını salladı ve hızla odadan çıktı. Ethan, yalnız kaldığı anda haritaya tekrar odaklandı. Düşmanın niyetleri hakkında net bir fikri olmasa da, içgüdüsel olarak bir tehlike hissediyordu. Geleceğin belirsizliği, omuzlarına ağır bir yük gibi çökmüştü.

SAVAŞÇIWhere stories live. Discover now