Bölüm 6

1 0 0
                                    


Bölüm 6: Son Çatışma

Ethan, Aria, Marcus ve Lena, hızla ana üsse doğru ilerliyorlardı. Gece karanlığı onları sararken, düşmanın gerçek amacını çözmek için acele ediyorlardı. Yol boyunca sessizce ilerlediler, ancak içlerindeki gerilim ve endişe her an artıyordu.

Ana üsse vardıklarında, bir kaos ve çatışma manzarasıyla karşılaştılar. Düşman birlikleri, üssün savunma hatlarını aşmış, içeri sızmışlardı. Silah sesleri, patlamalar ve çığlıklar arasında Ethan ve ekibi, hızla düşmanın peşine düştü.

Marcus, keskin nişancı tüfeğiyle düşman pozisyonlarını temizlerken, Aria elektronik cihazlarıyla düşman iletişimini bozmaya çalışıyordu. Lena, yaralıları güvenli bölgelere taşırken, Ethan, düşmanın liderini bulmak için ileri doğru adım attı.

Sonunda, üssün merkezindeki ana kontrol odasına ulaştılar. Kapıyı açtıklarında, içeride beklenmedik bir manzara ile karşılaştılar. Düşman lideri, masanın arkasında sessizce oturuyordu.

Ethan, kararlı bir şekilde silahını doğrulttu. "Seni bulduk," dedi sert bir ses tonuyla. "Neden bu saldırıyı yapıyorsunuz? Kiminle işbirliği içindesiniz?"

Düşman lideri, sakin bir şekilde gülümsedi ve ardından şöyle dedi, "Bu sadece başlangıç, Yüzbaşı Rhodes. Gerçek savaşçıları görmek için daha fazla zamanın var."

Ethan'ın kaşları çatıldı ve başka bir soru sormak üzereyken, bir anda odanın her tarafı alev aldı. Düşmanın planı, onları tuzağa düşürmekti. Ethan, Aria, Marcus ve Lena, alevlerin içinde savaşırken, düşmanın gerçek gücü ve amacı anlaşılmaya başlandı.

SAVAŞÇIWhere stories live. Discover now