Bölüm 4

1 0 0
                                    


Bölüm 4: Karşılaşma

Ethan, Aria ve Marcus, sivilleri koruma ve düşmanla çatışma arasında sıkışıp kalmışlardı. İleriye doğru ilerledikçe, düşman birliklerinin sayısı ve silah gücü artıyordu. Gece karanlığında, silahların ateşi ve patlamalar, adeta cehennemi yansıtıyordu.

Bir anda, önlerinde beliren düşman askerleriyle karşı karşıya geldiler. Ethan, hızla silahını çekti ve komut verdi, "Ateş edin!"

Marcus, keskin nişancı tüfeğiyle düşman pozisyonlarını hedef alırken, Aria elektronik cihazlarıyla düşman iletişimini bozmaya çalışıyordu. Ethan ise ileriye doğru atılarak, sivillerin korumasını sağlamak için doğrudan düşmanla mücadeleye girişti.

Çatışma kızışırken, düşmanın saldırı stratejilerinde bir düzensizlik hissediliyordu. Ethan'ın zihninde, bu saldırının sadece bir oyalama olabileceği düşüncesi belirmeye başladı. Düşmanın gerçek amacı neydi?

Birden, düşman birliklerinin geri çekildiğini fark ettiler. Ethan, duraksadı ve etrafa bakındı. "Neden geri çekiliyorlar?" diye düşündü nagrileşti. Bu ani değişiklik, onun içinde bir şeylerin yanlış olduğunu gösteriyordu.

Aria, "Komutan, iletişim frekanslarında bir aktivite var. Düşman, başka bir hedefe odaklanmış olabilir," diye uyardı.

Ethan, aniden bir şeyin farkına vardı. "Siviller!" diye bağırdı ve hızla tabletine geçip, haritayı kontrol etti. Düşmanın geri çekilmesinin asıl amacının, sivilleri koruma çabalarını zayıflatmak olduğunu anladı.

"Hemen sivillerin olduğu yere doğru ilerleyin!" diye emretti Ethan, ve ekledi, "Zaman kaybetmeden!"

SAVAŞÇIWhere stories live. Discover now