Bölüm 13

1 0 0
                                    


Bölüm 13:Göreve Dönüş Yeni Bir Savaş Alanı

Ethan, Aria, Marcus ve Lena, dinlenme sürelerini tamamladıktan sonra bir sonraki görevleri için hazırlıklarını tamamladılar. Yeni bir savaş alanına gitmeye hazırlandılar ve kasabayı terk etmek üzereydiler. Ancak, huzurlu dönemlerini geçirdikleri kasabadan ayrılmadan önce son kez bir araya geldiler.

Kasabadaki evlerinden ayrılmadan önce, birlikte toplandılar ve gelecek görevleri hakkında stratejilerini tartıştılar. Ethan, yeni savaş alanının coğrafyasını ve düşmanın olası taktiklerini değerlendirdi. Marcus, teknik ekipmanların bakımını ve hazırlığını kontrol etti. Aria ve Lena ise istihbarat toplama ve iletişim stratejilerini güçlendirdi.

Son hazırlıklarını tamamladıktan sonra, birlik kasabadan ayrıldı ve yeni savaş alanına doğru yola çıktı. Yolda, geçmişte yaşadıkları görevlerden edindikleri deneyimleri paylaştılar ve birbirlerine destek verdiler. Görevin zorluklarına karşı birlikte mücadele etmeye hazırlanıyorlardı.

Yeni savaş alanına varışlarıyla birlikte, birlik hemen harekete geçti ve düşmanın karşısına çıkmak için pozisyon aldı. Yeniden savaşın gürültüsü içinde, Ethan ve ekibi, birlikte çalışarak yeni görevlerini başarıyla yerine getirmek için adım attılar.

SAVAŞÇIWhere stories live. Discover now