4

38 21 62
                                    

"Oo bebeğimiz büyümüş." dedi doktor gülümseyerek ekrana bakarken. Megumi de ona karşılık gülümsedi. "Evet, büyüyoruz, doktor bey." Nobara'nın elini tutarak ona destek verdi.

"Ooo..." Megumi ve Nobara doktora baktılar. Doktor ekrana bakıp gülümsüyordu. "Cinsiyetini öğrenmek ister misiniz?" diye sordu doktor gülümseyen gözlerle onlara bakarken. Hemen söylememişti belki cinsiyet partisi yaparlar diye.

"Öğrenmek isteriz..." dedi heyecanla Nobara. "Ama erken değil mi? Henüz 15 haftalık."

Doktor gülümseyerek kafasını salladı. "Bazı bebekler cinsiyetini erken gösterir, tıpkı bu küçük hanım gibi."

Megumi "küçük hanım" sözünü duyar duymaz çığlık atmamak için eli ile ağzını sıkıca kapadı.

Nobara gülerek doktora baktı. "Cidden kız mı?" diye sordu heyecanla.

Doktor başını onaylarcasına salladı. "Evet, doğru duydunuz. Bir kızınız olacak."

Nobara dolu gözler ile elini ağzına götürdü. Gözlerini kapadığında gözlerinden birkaç damla yaş süzüldü. Bir kızları olacaktı... Bir kız bebek...

O anda aklına ilk sevgililik zamanları geldi. Nobara konu açmak için Megumi'ye "gelecekte bir çocuğa sahip olsan cinsiyetinin ne olmasını isterdin?" diye sormuştu, Megumi ise hiç düşünmeden "kız" diyerek cevap vermişti.

Nobara Megumi için cinsiyetin önemli olmadığının farkındaydı. Lakin yine de Megumi'nin kız çocuklara karşı olan sevgisinin farkındaydı.

Şimdi ise onların bir kızı olacaktı. Megumi'nin sürekli sevgisini gösterebileceği, minik, sevimli bir kız çocuğu...

Nobara bunları düşünürken hastaneden çıktılar. Megumi yavaşça Nobara'yı ön koltuğa oturttuktan sonra kendi koltuğuna oturdu.

Nobara sessizce kıkırdayarak kemerini takan Megumi'nin yanağından bir makas aldı.

"Henüz 15. aydan böyle isen diğer aylarda paranoyak olursun sanırım, sevgilim." Megumi buna gülerek karşılık verdi. "Karımı ve biricik kızımı her şeyden korumak için hazırda bekliyorum!" dedi aynı şekilde Nobara'nın yanağından bir makas alırken.

Megumi arabayı çalıştırırken Nobara iç çekerek onun yüzüne baktı.

Lisede iken birbirlerine ihtimal bile vermediği o çocukla şimdi bir bebek bekliyordu. Her şey şaka gibiydi.

Hastane otoparkından çıktıklarında Megumi Nobara'ya döndü. "Bir tanem, nereye gitmek, ne yemek istersin?" Nobara gülerek düşünmeye başladı.

"Hmm, nereye gitsek acaba... Bir tatlıcıya gitsek! Canım aşırı derecede çilekli pasta çekiyor şu anda!" Nobara'ya bakarak gülümsedi Megumi.

"O zaman rotamız yolumuz üzerindeki ilk tatlıcı!"

İkisi de tatlı sohbetler ile yolculuğu ilerlettiler.

O kara günün geleceğini bilmeden.

𝘢 𝘫𝘢𝘳 𝘰𝘧 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶, 𝐟𝐮𝐬𝐡𝐢𝐤𝐮𝐠𝐢 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin