II. Fejezet - Ez kiadós volt..

1.5K 73 9
                                    

/ Ebben a részben felnőtt tartalom lesz, +18 éven felülieknek ajánlott.🔥 Elolvasás csak saját felelősségre! /

3:56. Ennyit mutatott az óra a tévé alatt, próbáltam elaludni de nagyon sokat ittam és még szívtunk is. A szívem kiakart tőrni a mellkasomból, szinte megakart gyulladni a testem annyira melegem volt.

-Dani.. Fent vagy? - Kérdeztem halkan, az ő szobájában vagyunk kettesben. A többiek ott alszanak ahol találtak helyet.

-Hm? - Kérdezte félálomban.

-Bekapcsolod a légkondit? - Nevettem halkan.

-Nincs még bekötve. - Nevetett ő is. - Csak dísz a falon, egyelőre..

-Meggyulladok mindjárt.. - Sóhajtottam. - Le kell vennem a ruhámat. - Ültem fel.

-Oh.. - Mondta halkan és éreztem, hogy fordul az ágyon. - Csak nyugodtan, olyan lesz mintha fürdőruhában lennél. - Nevetett.

-Csak annyi különbséggel, hogy csak egy tanga lesz rajtam. - Nevettem és kicipzároztam a ruhámat. Szinte hallottam ahogy nyel egyet Dani.

-Oké. - Mondta halkan, ledobtam a ruhámat az ágy mellé és már is komfortosabban éreztem magam.

-Hülye műszálas ruha.. - Mondtam majd lehunytam szemeim és oldalra fordultam.

-Tifi.. - Mondta Dani halkan.

-Tessék? - Kérdeztem csukott szemmel de Dani nem válaszolt. Szemeim kinyíltak és összerezzentem ahogy ujjával végig simította az oldalamat. - Dani.. - Mondtam és eltoltam a kezét, egy pár pillanat múlva éreztem, hogy végig húzza ujját a bugyim pántján egészen a fenekemig. Libabőrös lettem.

-Olyan puha a bőröd! - Mondta halkan.

-Te meg segg részeg vagy és be vagy tépve is.. - Mondtam és az ágy széléhez húzódtam, gyengéden megfogta akaromat és a hátamra húzott. Egy másodperc sem telt el és fölöttem volt, ajkait az enyémnek nyomta mire a mellkasánál fogva eltoltam őt. - Basszameg, Dániel..! - Mondtam erélyesebben.

-Kibaszottul kívánlak, érzed? - Nyomta ágyékát a combomnak. Éreztem, hogy merev.

-Nem lehet.. - Mondtam halkan sóhajtva. Ujjával a hasamon lépkedett a bugyim szélétől fölfelé.

-Akkor miért nem állítasz meg? - Kérdezte halkan és a bal mellem alját simogatta. Kezdtem nedvesedni. - Hm? - Kérdezte és ujját felvezette a melbimbómhoz, egy halk nyögés hagyta el a számat ahogy simogatta.

-Francba.. - Sóhajtottam és remegő kézzel toltam el magamtól a kezét, de megfogta a csuklóimat hirtelen és mindkét kezemet a fejem fölé fogta. - Dani, fejezd be.. - Szinte suttogtam.

-Szinte hallom a szívverésed.. - Hajolt közel az arcomhoz, ajkaink súrolták egymásét. A hold fénye valamennyire megvilágította egy kicsit a szobát ami még izgatóbb volt. Az egyik kezét felszabadította azzal, hogy csak az egyikkel tartotta a csuklóimat már csak. - Hallani akarom a hangodat is.. - Suttogta, először csak a mellem oldalát majd ujjával ismét a mellbimbómat simogatta. Tűrtem egy kis ideig majd mikor lehajolt és végig csókolta a mellemet majd a mellbimbómat is fészkelődni kezdtem és halkan felnyögtem. - Jó kis lány!

Mondta majd megcsókolt, viszonoztam és hamar át is tértünk a nyelves csókra. Ezt nagyon nem kéne. Elengedte a kezemet így egyik kezemmel a hajába túrtam, a másikkal pedig a tarkóját fogtam. Ágyékát nekem nyomta. A nyakamat halmozta el csókokkal és közben a combomat és a fenekemet simogatta majd az oldalamat és a mellemet, végig csókolta a hasamat sietősen és amikor a lábaim közé ért lassított. Szapora volt légzésem. Felemeltem kissé a csípőmet, hogy letudja húzni a bugyimat majd éreztem forró lehelletét a lábaim között. Lentebb húzott és nyelvével elmerült bennem, a hajába túrtam felnyögve. Azért próbáltam halkan lenni. A kezére tettem a kezem ahogy megfogta az egyik mellemet. Jobban szét nyitottam lábaim ahogy felhelyezte egy ujját, azon kaptam magam, hogy nagyon fogom a haját így engedtem a szorításon ajkamba harapva. Végig csókolta az alhasamtól a hasamig, a melleimet és a nyakamat, közben kihúzta ujját is és sietősen lehúzta a boxerét.

-Ugye szedsz gyógyszert? - Lihegett kissé.

-Igen!

Mondtam és vártam, hogy belém hatoljon de még ujjával simogatott és a csiklómat izgatta amitől szaporán vettem a levegőt. Végre fölém helyezkedett és már bennem is volt. Felsóhajtott és megcsókolt, a nyakát öleltem ahogy mozogni kezdett lassan és nyelveink összefonódtak. Lábaimmal a derekát öleltem és melleim a mellkasának nyomtam, néha hangosabban nyögtem ahogy erősebbet lökött rajtam de viszonylag csöndben voltam ami még forróbbá tette a hangulatot. A derekam alá nyúlt és felhúzott magához így már én voltam felül, az ágy támlának dőlt és hagyta, hogy mozogjak. A vállaira tettem a kezem és előre-hátra mozgattam a csípőmet nyögve, ő a melleimet simogatta és néha csókolgatta. Hátra húzta a fejemet ahogy a hajamba markolt és én éreztem az első orgazmusomat ami átjárta a testemet, Dani halkan nevetett és a csípőmet tartva nem hagyta, hogy abba hagyjam a mozgást ami matt hangosabban nyögtem de befogta a számat egyik kezével mire teljesen összerándultam és a bőrébe nyomtam körmeim.

-Hmm..

Bökte ki magából és engedte, hogy megálljak kicsit pihenni. Kissé zihálva döntöttem a homlokom az övének. Óvatosan ledöntött az ágyra ismét és fölém tornyosult, nyelves csókot adott majd elkezdett mozogni felegyenesedve. Durván ajkamba haraptam és a melleimet simogattam, hogy enyhítsek izgalmamon. Dani lehajolt és kezét óvatosan a nyakamra tette, nem fojtogatott de határozottan tartotta. Éreztem a közelgő második orgazmust. Lassan mozgott de mélyeket lökött, elfolytott hangon nyögtem és viszonoztam nyelves csókját. Közénk nyúlt és ujjával a csiklómat simogatta gyorsan, felhúztam a lábaim és a testem beleremegett az orgazmusba. Ő is felnyögött férfiasan ahogy belém élvezett, elengedte a nyakamat és a bokáimat megfogva megtartotta a lábaim majd mozgott lassan tovább. A lepedőt markoltam és a nevét mondogattam folyamatosan zihálva. Végig simította a lábamat a bokámtól a combomig majd végig az oldalamat, a melleimet amire összerándultam majd lehajolt hozzám és megcsókolt. Kihúzódott belőlem majd ledőlt mellém, én csak a plafont bámultam levegő után kapkodva.

-Ez kiadós volt.. - Nevetett halkan Dani. Elmosolyodtam és megdörzsöltem az arcomat. - És kibaszott illegális.. - Suttogta. - Pedo lettem.. - Mondta halkan.

-Én is akartam.. - Mondtam halkan, összerándultam ahogy megérintette a mellbimbómat kuncogva. - Dani! - Csaptam a kezére nevetve.

-Inkább gyere ide! - Húzott magához amit hagytam, lehunytam szemeim és miután rendeztem légzésem el is aludtam hamar.

Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️‍🔥

Instagram: demona.white.wattpadiro

Facebook: Demona Wattpadíró White

NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||Where stories live. Discover now