Gerçekler

62 3 0
                                    

Dün öğrendiklerimi sindirmek zaman almıştı. Kaç yıllık ilişkimin çöp oluşu beni cidden sarsmıştı. Bir yandan da acaba komutanın kalbini çok kırdım mi diye düşünüyordum. Yoncanın dün gösterdiği fotoğrafta bir barda kadınları öperken ki halleri vardı. Saate baktığımda akşam yemeğinin neredeyse bittiğini düşünüp üzerime ördekli tatlı bir pijama giydim. Hızlıca aşağı kata iniyordumki bir basamak atlamamla yere tam yere düşecekken bir el beni belimden yakaladı. Bu müthiş refleksi kişiyi görmek için kafamı kaldırdığımda komutanı gördüm. Cüssesinden tanışmıştım onu çünkü hâlâ donuk bakıyordu bana aslında düşününce o en başından beri herkese donuk bakıyordu ama bana farklı bakıyordu adını koyamıyorum.

-Daha ne kadar böyle bekleyeceğiz ?

Hemen toparlanıp yanlışlıkla demire takılan pijamamı düzeltiyordum.

-Komutan geçen günkü konuşma var ya sen ona çok alındın mı?

Sanki yanlış bir şey sormuşum gibi yüzüme bakıyordu.Verdiği cevapsa gereğinden fazla resmiydi.

-Hayır , çocuk değilim gerçek değildi şakaydı zaten .

Diyerek merdivende yüzüme bile bakmadan sağlam adımlarla yürümeye başladı. Neyse onunla daha sonra konuşurum diyerek yemekhaneye girdim normalde yiğit başta olmak üzere tüm üyeleri her zaman bana selam verirlerdi ama bugün geldiğimi görünce hepsi susmuş ve önüne dönmüştü. Şöyle ağam olduda ben mi reddettim diye düşündüm. Kendi yemeğimi alıp masaya geçince Yoncayı aradım.

-Alo ?
-Alo Yonca.
-Buyur aşkım. Nasılsın?
-Ya hâlâ inanamıyorum bana nasıl böyle yapar.
-Kız sende git ara çocuğu.
-Ben salak mıyım Yonca tabii konuşurum ama dün ne boklar yiyip uyuduysa hiç bir mesajıma bakmıyor ve aramıyor!

Bunları derken kaşığı tabağa sertçe vurmuştum.

-Tamam kanka sen sakin ol .Hem senin gibi biri sap gibi kalır mı Allah aşkına ya güzellik desen var , zeka desen var , mizah desen var.
-Yonca bu ne hız önce Emreyle mi konuşsam daha ne yaptığı bile bilinmiyor. Belki yanlış anlamışımdır?
-Ya gerizekalı ben burada sana gaz veriyorum sen ne bok yapıyorsun nasıl bir yanlış anlama olmuş olabilir?
-Belki tanıştırmadığı bir kız kardeşi falandır?
-Kanka seni bilmem ama ben yıllarca abimin dudağını hiç vakumlamadım !
-Offf ne yapacağım, Yonca sana bir şey diyeceğim ben aslında bundan önceden ayrılacaktım.

Sanırım Yonca bir an ayağa kalkmıştı.

-Ya niye niye , ya ayrıl kanka ben arkandayım!
-Ama bu sonra bana şantaj  gibi bir şey yaptı.
-Ne!

Yonca'nın çığlığıyla kafamı yana döndüm  sesi zaten inceydi birde bağırınca saha da ince çıkıyordu. Tam telefona geri dönüyorum ki gözlerimi oymak isteyeceğim bir görüntüyle karşılaştım. Tüm askerler bana bakıyordu... Ağzındaki çorbayı sert bir şekilde yutkunduktan sonra hemen tabağımı aldım.

-Kapat !
-Ayyy kız noluu-

Bağırma gerizekalı senin yüzünden herkese rezil oldum hele de  Süleyman tövbestağfurullah o nasıl bakış yiğidim?Telefonumu cebime koyduktan sonra odama geçip kendimi rahatlatacak bir müzik açıp kitap okumaya başladım.Kitaptaki kız oğlanı reddediyordu ve oğlanda vampir olduğu için gidip kızı ısırarak onunda vampir yapıyordu ve sonra uçarlarken kıza vuruyordu ve kızda ölüyordu bunu okurken bir anda aklıma Aslan geldi. Acaba oda bunu yapar mıydı? Hayatımda hiç vampir tanımamıştım ama bir çok film dizi ve kitaptan onlar hakkındaki çoğu şeyi biliyordum acaba Aslanla bir vampir miydi ve beni öldürecek miydi ?
Bu düşünce tüm gece kafamda dönerek beni uyutmadı.

Sabah olmuştu ve üstüme rahat siyah bir takım  ve içinede beyaz düz bir tişört giymiştim,

ortalama 1 yıl boyunca merkezdeki adalet sarayına atanmıştım kendime bir ev bakmak istiyordum ama abim illa burada olacak diyordu bende bir şey demedim o yüzden bu gün birlikte ev bakacaktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ortalama 1 yıl boyunca merkezdeki adalet sarayına atanmıştım kendime bir ev bakmak istiyordum ama abim illa burada olacak diyordu bende bir şey demedim o yüzden bu gün birlikte ev bakacaktık. Zaman kaybettiğimi anlayıp hızlıca askeriyenin bahçesine çıktım açıkçası buradaki erkekler çok yakışıklıydı. Yakışıklı demişken emir bana hâlâ geri dönüş yapmıyordu. O sırada az önce yakışıklı dediğim askerlerden birisi beni göstererek bir şey dedi ve nedense hepsi birden bakıp vücudumu süzmeye  başladılar. Az önceki sözümü geri alıyorum hiç yakışıklı değiller hâlen baktıklarını fark edince onlara hayırdır der gibi bir baş hareketi yaptım  o sırada üst rütbe olduğunu düşündüğüm ağzında sigara olan asker beni son kez süzdükten sonra tekrardan önüne döndü . Ve işte geliyor ,abim en sonunda be !

-Ne duruyor lan abalak  hadi bin arabaya .

çevredeki insanları umursamadan arabaya bindim. Abim aynaya bakarak havalı bir şekilde arabayı parktan çıkarırken bende sorularıma geçtim.

-Nereye gideceğiz?
-Sanki söylesem bileceksin

Koca bir günün ardından tekrar askeriyeye dönmüştük açıkçası gayet tatlı bir ev bulmuştum. Aklımda dekorunu bile yapmıştım.

-Oh tabii tüm poşetleri ben taşıyayım sen gez!
-Gezecek olsam burayı mı gezerim Allah Allah .

İkimizde birbirimize laf sokarak , küfrederek en onunda odama gelmiştik evet bir sürü abur cubur almıştık çünkü regl olmuştum.

-Sen bırak ben içeriye taşırım.
-Ooo delikanlıya bak beş yakıyor.
-Ne sandın topraağmm .

Abime odadan gidince ben her şeyi yerleştirdim çöpü atmak için kapıya çıktığımdaysa yerdeki şey dikkatimi çekti. Kocaman süslü kırmızı bir kutu vardı . Yere eğilip yerdeki notu ve kabı hızlıca aldım.
   

                                NOT
Eğer karnın ağrırsa sana sıcak su torbası verebeilirim , umarım kurumdaki çikolatalar seni mutlu eder

Tek ZaafımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin