MISS YOU | CHAPTER TWO

232 11 0
                                    

"Will is spend all the rest of my years wishing i could go back?"

Robbie weet dat dit hem alleen maar verdrietiger maakt, het gemis van hem niks verminderd, maar toch blijft hij het doen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Robbie weet dat dit hem alleen maar verdrietiger maakt, het gemis van hem niks verminderd, maar toch blijft hij het doen.

Soms ligt hij in de avond in het bed, een asbak staat naast het bed, een sigaret in zijn linker hand en telefoon in de rechter. Op het scherm staat zijn gallerij app geopend en scrolled hij door het mapje genaamd 'Matthy' heen.

Dat mapje staat gevuld met zijn favorieten foto's van Matthy of hem en Matthy samen. Soms één met een andere bankzitter er op.

Hij glimlacht om de foto's van hem en Matthy samen of de foto's van alleen Matthy.

Hij blijft ze kijken, en zodra die de bij de laatste foto is zijn zijn wangen nat door de tranen die uit zijn ogen stromen en is de glimlach helemaal weg gevaagd.

Hoe hij eerst lachte om de herringeren en het veilige gevoel wat dat met het herringeren mee brengt verandere dat naar het gemis, hoe die hoopte dat die vaker zulke momenten konden mee maken, meer foto's kon toevoegen aan het mapje.

Een foto van een slapende Matthy komt voorbij, meerdere. In bed, op zijn schouder in de auto of het vliegtuig, op de bank.

Een foto van Matthy die aan het kloten is met een andere bankzitter. Waar die op staat te lachen, een lach die hij in tijden al niet meer heeft gezien.

Foto's van Rob en Matt samen die door andere zijn gemaakt, waar ze knuffelen, elkaar een kus geven, net wat verliefd naar de ander staren. Noem maar op wat ook die zou je vinden.

Selfies, Glimlachend, één van de twee die slapen, ontelbare dronken selfies, gekke bekken. Matthy die zijn camera rol vol had gepland. Zijn telefoon staan vol met selfies.

Als die kijkt naar de foto's van Robbie en Matthy op kantoor, Matt die nog aan het editten is en Robbie die op zijn schoot zat mee te kijken.

Rob is een persoon die graag om vier uur naar huis wil, terwijl Matthy zo tot twaalf kan blijven zitten tot het aan zijn wensen voldoet.

Robbie die niet verder wil werken maar ook niet weg wil zonder Matthy kruipt dan meestal op zijn schoot en leunt gewoon tegen Matthy's borst aan met zijn rug.

Maar nu kan die gewoon om vier uur het kantoor verlaten, hij hoeft tenslotte niet iemand anders thuis te verwachten.

MISS YOU || mabbie✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu