"It takes strenght to forgive but i don't feel strong."
Robbie weet dat dit niet langer zo kan.
Dat hij niet telkens als de camera uit gaat zich omdraait en aan de andere kant van de ruimte gaat staan puur zodat die niwt bij Matthy in de buurt is.
Dat hij niet telkens zijn oordoppen in stopt zodat Matthy niet het idee krijgt om tegen hem te gaan praten.
Dat hij niet telkens overal heen kijkt behalve naar die blonde jongen om hwt oogcontact te vermijden.
Dat hij niet telkens als hij alleen met hem is een smoesje verzind om weg te gaan.
Dat hij niet telkens als dat niet mogelijk is zijn mobiel er bij pakt.
Dat kan hij niet blijven doen. Het is om proffesioneel, en gemeen tegen over hem. Dit weet hij, maar hij kan het gewoon niet anders doen.
Hij word al nerveus als één persoon de ruimte verlaat, bang dat de rest volgt.
Of als die het kantoor in loopt luistert hij eerst voor de deur of die stemmen hoort zodat die weet dat hij en Matthy niet als enige daar zijn.
Dat hij in de gaten houd wanneer de andere naar huis gaat zodat die ook opijd de lift in kan stappen.
Hoe het de bankzitters als groep en bedrijf aanpast. Ze waren ooit een hechte groep van vijf, dat nu langzaam uit elkaar begint te vallen door hun break up.
Milo die meer naar Matthy toe trekt om die hem volledig snapt, snapt dat hij zijn relatie niet geheim wou houden.
Koen die met Robbie side, om dat die weet hoe erg reacties van anderen hem beïnvloeden en dat hij daar nog niet klaar voor is.
Raoul die beide kanten snapt, en het nog een beetje normaal tussen de groep probeerd te houden.
Voor de camera lijken ze altijd nog die hechte vrienden groep die er tot 2 maanden geleden nog was.
Maar zodra die uit gaat trekken ze naar hun groepjes toe, en lijkt het alsof die vriendengroep er nooit is geweest.
En dit tast hun bedrijf ook heel erg aan, ze voelen de spanning tussen hen. De editors die een vuile opmerking er uit moeten knippen om ze het niet in konden houden.
Robbie weet dat dit alleen stopt als hij Matthy vergeeft. Hem vergeeft voor het feit dat die een relatie van twee jaar beëindigte om Robbie er nog niet klaar voor was.
Maar daar heeft die kracht voor nodig, en op dit moment voelt die zich alles behalve sterk.
JE LEEST
MISS YOU || mabbie✔️
Fanfiction"We were in love now we're strangers." Twee personen die elkaar elke dag nog zien en die zich voor een camera als beste vrienden moeten voor doen terwijl ze achter de schermen twee jongens zijn met een gebroken hart die nog zielsveel van elkaar houd...