MISS YOU | CHAPTER SIX

176 11 0
                                    

"Feels like we have matching wounds, but mine's still black and bruised and yours is perfectly fine."

Als Robbie hier zo zit, kijkend hoe Matthy lachend met Milo staat heeft hij zoveel vragen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als Robbie hier zo zit, kijkend hoe Matthy lachend met Milo staat heeft hij zoveel vragen.

Hoe kan hij zo oké zijn terwijl Robbie hier dood aan gaat? Dat is zijn meest gestelde vraag waar die voor vreest dat het nooit een antwoord zou hebben die hij kent.

Betekende hij dan zo weinig voor Matthy? Zo weinig dat hij hier met een gigantische glimlach staat terwijl Robbie met puffige ogen staat toe te kijken door dat die zich in slaap had gehuild vannacht?

Die twee jaar, twee jaar van hun leven hebben ze samen doorgebracht op het gebied van liefde. En voor wat? Hij heeft het weg gegooid en zo te zien duurde het niet lang voor die er over heen was.

Ze hebben zoveel liefdevollen momenten samen mee gemaakt, zoveel eerste keren samen mee gemaakt op het gebied van een relatie met het zelfde geslacht.

Zoveel momenten die alles betekende voor Robbie, maar blijkbaar helemaal niks voor Matthy.

Al die keren dat die zei dat hij van hem hield, al die keren dat die dat geloofde. Was dat gewoon een leugen?

Hij zei dat die van hem houd en hield maar heeft die dat überhaupt ooit echt gedaan?

MISS YOU || mabbie✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu