Minho helikopterden inmeme yardım etti çünkü ayaklarım beni taşımakta zorluk çekiyordu, bizi hızlıca bir yere doğru götürdüler kulağıma bir çok silah ve delirmiş gibi çığlık atan kişilerin sesleri geliyordu. İçeri girdiğimizde kasalar ve çalışanlar ile dolu olduğunu gördük karşımıza bir adam geldi adamı inceleyince hafif beyazlamış kısa saçları ve sakalları olduğunu gördüm.
Zihnini o kadar okumak istiyordum ama bir o kadarda aklım hala abimdeydi.Janson: benim adım janson. Sizi kısa bir süreliğine burda ağırlayacağız.
Thomas: burası neresi?
Ne komik değilmi? Bunu aylar öncede duymuştum ve sonu iyi bitmedi, yeniden yeni bir yer, yeniden yeni bir hayat.
Janson: burası sizin gibileri isyandan korumak için bir tesis. Merak etmeyin çocuklar burda güvendesiniz.
Keşke abimde güvende olsaydı...
Bir kaç adam bizi yeniden götürmeye başladı ama bu sefer hepimizi ayırıyorlardı anladığım kadarıyla sorguya çekiceklerdi.Minho: onunla dursam olmazmı?
Minho adamın zoruyla uzaklaşırken bana bakarak konuştu.
Janson: konuşmam gerekenler var genç adam.
Newt: bizimleykende konuşabilirsin.
Janson adındaki adam sadece sustu ve ikisinin uzaklaştırılmasını izledi.
Bir sandalyede oturuyordum karşımda ise fare yüzlü janson vardı.Janson: orda ne oldu diana?
Diana: oldu bir şeyler.
Janson: sana yardım etmem için benimle paylaşman gerek diana..
Diana: yardım? Bana edeceğin en büyük yardım abimi o iğrenç yerden çıkarman olur! Ov pardon, siz onu kurtaramadan öldü...
Janson: yani abini hatırlıyordun? O seni hatırlıyormuydu?
Diana: evet...tek hatırladığım şey abimdi ve o da gitti.
Janson: peki isyanla alakalı bir şey biliyormusun?
Diana: bunu senin bilmen gerekmezmi? Nede olsa yıllardır labirentte olan siz değilsiniz.
Janson: sadece kimin tarafında olduğunu anlamaya çalışıyorum diana.
Diana: kimin tarafındayım biliyormusun? Kendi tarafımdayım, benim yanımda duran durur, durmayan ise gitmekte özgür. Bu saatten sonra ben yalnızım.
Yalnızım... ne kolay bir cümle. 8 harf 3 heceden oluşan kısa bir kelime. Halbuki ben o kısa kelimeye en değerlilerimi sığdırdım. Yalnızım çünkü abimi kaybettim, yalnızım çünkü küçük kardeşim chuck'ı kaybettim, yalnızım çünkü liderim alby'i kaybettim.
Janson: diğerlerine katılabilirsin.
Diana: diğerlerimi?
Beni büyük geniş bir alana sahip bir çok masa ve insan ile dolu olan kafeteryaya benzer bir yere getirdi. Sağıma baktığımda thomas'ta yeni çıkıyordu sorgudan yan yana geldiğimizde konuşmaya başladık.
Thomas: sana zarar verdimi?
Diana: hayır sadece boş konuştu.
Ve uzaktan gelen minho thomas'ın önüne geçip elimden tuttu.
Minho: masaya gelsenize! Burda bizim gibi bir çok kişi varmış, tek değiliz!Hayır sevgilim...biz tek başımayız, atan bir çok kalp var ama aynı zamanda atmayan bir o kadar kalpte var.
Masaya yaklaştığımızda newt elimi tutan minho'nun ellerine baktı ve hayal kırıklığı ile gülümsedi bana.
Tek bir gülümsemesi bile bana güneşi hatırlatıyordu ama aynı zamanda minho' için atan bir kalbede sahiptim. Minho vazgeçilmezimdi ama newt ışığım olan güneşimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUN/YENİ BAŞLANGIÇ
ActionArkadaşları ile Labirentten kurtulan Diana hala kaybettiği kişilerin yasını tutarken yeni acılar ile karşılacak peki pes edecek'mi? Yoksa dik durup savaşmaya devam'mı edecek? Yeni acılar, yeni aşklar, yeni sırlar. YENİ BAŞLANGIÇ.